Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26202

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorМельник, Дмитро
dc.contributor.authorMelnyk, Dmitry
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:01:56Z-
dc.date.available2018-12-06T10:01:56Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationМельник Д. Стратегічна орієнтація підприємства / Дмитро Мельник // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 38–39. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26202-
dc.format.extent38-39
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.titleСтратегічна орієнтація підприємства
dc.title.alternativeStrategic orientation of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. С. Семенюк. Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 2 (27). — с. 64-72.
dc.relation.referencesen1. S. Semeniuk. Stratehichne planuvannia marketynhu: teoretyko-kontseptualni zasady, S.Semeniuk, Galician economic bulletin, 2010, No 2 (27), P. 64-72.
dc.identifier.citationenMelnyk D. (2018) Stratehichna oriientatsiia pidpryiemstva [Strategic orientation of the enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 38-39 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage38
dc.citation.epage39
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Collection(s) :Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.