Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26183

Cofnod metadata llawn
Maes DCGwerthIaith
dc.contributor.authorЛучейко, Мар’яна
dc.contributor.authorLucheiko, Mariana
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:01:53Z-
dc.date.available2018-12-06T10:01:53Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationЛучейко М. Маркетинг інновацій як інструмент управління інноваційною діяльністю підприємства / Мар’яна Лучейко // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 229–230. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26183-
dc.format.extent229-230
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.titleМаркетинг інновацій як інструмент управління інноваційною діяльністю підприємства
dc.title.alternativeMarketing innovations as an instrument for management of innovative activity of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / За ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. – 623 с.
dc.relation.references2. Туніцький Н.О. Системний підхід до організації маркетингу на підприємстві / Н.О. Туніцький // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 4. – 250 с.
dc.relation.referencesen1. Marketynh. Menedzhment. Innovatsii: monograph, ed. d.e.n., prof. S.M. Illiashenka, Sumy: TOV "Drukarskyi dim "Papirus", 2010, 623 p.
dc.relation.referencesen2. Tunitskyi N.O. Systemnyi pidkhid do orhanizatsii marketynhu na pidpryiemstvi, N.O. Tunitskyi, Aktualni problemy ekonomiky, 2008, No 4, 250 p.
dc.identifier.citationenLucheiko M. (2018) Marketynh innovatsii yak instrument upravlinnia innovatsiinoiu diialnistiu pidpryiemstva [Marketing innovations as an instrument for management of innovative activity of the enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 229-230 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage229
dc.citation.epage230
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ymddengys yng Nghasgliadau:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.