Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26039

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorБереза, Юлія-
dc.contributor.authorБерезівська, Надія-
dc.contributor.authorБіліца, Ірина-
dc.contributor.authorБронецький, Віталій-
dc.contributor.authorВенгер, Юлія-
dc.contributor.authorВинник, Ірина-
dc.contributor.authorДанилишин, Олег-
dc.contributor.authorДемкович, Христина-
dc.contributor.authorДідюк, Михайло-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorДолгошеєв, Віталій-
dc.contributor.authorДишлюк, Наталія-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorЦіх, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorХимич, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorТимошик, Наталія Степанівна-
dc.contributor.authorПодвірна, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorБакуліна, Наталія-
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Сергій-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.date.accessioned2018-11-16T09:20:23Z-
dc.date.available2018-11-16T09:20:23Z-
dc.date.issued2018-11-09-
dc.identifier.citationIX Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів " Маркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі" – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – 257 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26039-
dc.descriptionУ тезах висвітлено результати наукових досліджень з проблем: концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу; інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства; маркетингові технології підприємств сфери послуг; теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет та управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractВ сучасних складних економічних умовах основною проблемою на підприємствах є збут продукції та його стійкість. Як привабити Споживача? Як визначити тенденції ринку і спрогнозувати попит, ціни і, в цілому – своє майбутнє? Створення розгалуженої системи маркетингу на підприємстві дозволяє вирішити окреслені і багато інших питань саме силами підприємства. Роль маркетингу в підприємництві може бути різноплановою, але все більше підприємств звертають увагу на задоволення специфічних потреб споживача і намагаються регулювати ставлення споживача до своєї продукції. Маркетингові технології – це методи, спрямовані на успішну діяльність підприємства на ринку.uk_UA
dc.description.tableofcontentsБереза Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МЕХАНІЗМ ВИБОРУ СТРУКТУРИ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУuk_UA
dc.description.tableofcontentsБерезівська Надія ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ВИДИ НЕКОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИuk_UA
dc.description.tableofcontentsБіліца Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя КАНАЛ РОЗПОДІЛУ ЯК ЧАСТИНА ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsБронецький Віталій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя АНАЛІЗ КОН’ЮНКТУРИ СПОЖИВЧОГО РИНКУuk_UA
dc.description.tableofcontentsВенгер Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя PR ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙuk_UA
dc.description.tableofcontentsВинник Ірина ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.description.tableofcontentsДанилишин Олег Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ВИДИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГuk_UA
dc.description.tableofcontentsДемкович Христина ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУuk_UA
dc.description.tableofcontentsДідюк Михайло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ МІСЦЕ НА РИНКУuk_UA
dc.description.tableofcontentsДолгошеєв Віталій, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ЗАЛЕЖНО ВІД ВИБРАНИХ КРИТЕРІЇВuk_UA
dc.description.tableofcontentsДишлюк Наталя ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» КРАУД – МАРКЕТИНГuk_UA
dc.description.tableofcontentsОксeнтюк Сeргій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ПОНЯТТЯ EЛEКТРОННОГО УРЯДУВАННЯuk_UA
dc.description.tableofcontentsОсовська Любов Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІНТЕРНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙuk_UA
dc.description.tableofcontentsПантелімон Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІМІДЖЕВА РЕКЛАМА В ІНТЕРНЕТІuk_UA
dc.description.tableofcontentsПаук Юрій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.description.tableofcontentsПелех Роман Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ СВІТЛОТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇuk_UA
dc.description.tableofcontentsПрокопчук Андрiй, Оксeнтюк Роман Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя IННОВАЦIЙНI АСПEКТИ ВИКОРИСТАННЯ МEТОДIВ IНТEРНEТ-ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУuk_UA
dc.description.tableofcontentsЯдловський Назарій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУuk_UA
dc.description.tableofcontentsПульків Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ТАРГЕТИНГОВА РЕКЛАМА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХuk_UA
dc.description.tableofcontentsСадовий Василь Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВuk_UA
dc.description.tableofcontentsСтроцень Людмила Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.description.tableofcontentsКачур Iгор, Оксeнтюк Роман Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЗНАЧEННЯ IННОВАЦIЙНОГО МАРКEТИНГУ В ДIЯЛЬНОСТI ПIДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsТома Олена Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГ ПОДІЙuk_UA
dc.description.tableofcontentsФалович Володимир, Ціх Галина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВ У МАРКЕТИНГОВИХ ЗБУТОВИХ КАНАЛАХuk_UA
dc.description.tableofcontentsЧабан Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ПЕРСОНАЛЬНИЙ БРЕНДИНГuk_UA
dc.description.tableofcontentsШпилик Світлана, Бабій Юрій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя КОНКУРЕНЦІЯ ТА ЇЇ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsБронецький Віталій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОПТИМІЗАЦІЯ ТОВАРОРУХУ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУuk_UA
dc.description.tableofcontentsГрабовський Вячеслав ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» АНАЛІЗ ЧИННИКІВ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.description.tableofcontentsГринчук Аліна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ БІЗНЕСУuk_UA
dc.description.tableofcontentsКміта Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АВТОМОБІЛЕБУДІВНОЇ ГАЛУЗІuk_UA
dc.description.tableofcontentsКуземський Назар Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСНОВНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.description.tableofcontentsЛісова Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsЛучейко Мар’яна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsМащак Анастасія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙuk_UA
dc.description.tableofcontentsДжерелейко Мар’яна Тернопільський кооперативний торговельно-економічний коледж КОН'ЮНКТУРА РИНКУ ТА ЇЇ ДОСЛІДЖЕННЯuk_UA
dc.description.tableofcontentsНовік Яна ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.description.tableofcontentsОксeнтюк Богдана, Горошкeвич Олeксандр Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»uk_UA
dc.description.tableofcontentsРожко Наталія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsКушнірук Наталія, Голда Надія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МІСЦЕ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУuk_UA
dc.description.tableofcontentsСтос Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГОВІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsТрофимлюк Андрій, Міщук Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ВТРИМАННЯ КЛІЄНТІВuk_UA
dc.description.tableofcontentsЯдчишин Павло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЙНІ ПРОДУКТИ НА РИНКУ: ПРОБЛЕМИ ТА ОСОБЛИВОСТІuk_UA
dc.description.tableofcontentsЯкимишин Лілія, Стос Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя РЕІНЖИНІРИНГ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЛАНЦЮГА ПОСТАВОКuk_UA
dc.description.tableofcontentsДябло Марія Тернопільський кооперативний торговельно-економічний коледж НЕОБХІДНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУuk_UA
dc.description.tableofcontentsІвасів Ольга Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsКрет Тетяна, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, КРИТЕРІЇ ВИБОРУuk_UA
dc.description.tableofcontentsМавдюк Іван Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ НА РИНКУ FMCGuk_UA
dc.description.tableofcontentsМельник Дмитро Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя СТРАТЕГІЧНА ОРІЄНТАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsОгінський Василь Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЗОВНІШНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРИ ПРОВЕДЕННІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬuk_UA
dc.description.tableofcontentsПаук Юрій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.description.tableofcontentsРоманчук Іванна ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ІННОВАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.description.tableofcontentsФeршлядин Олeг Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ВПОРЯДКУВАННЯ ФАКТОРIВ ФОРМУВАННЯ КОНКУРEНТОСПРОМОЖНОСТI ПIДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsЧабан Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ РІВНІuk_UA
dc.description.tableofcontentsШевчук Наталія ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsЯдловський Назар, Піняк Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ПРОМИСЛОВИЙ МАРКЕТИНГ - СПОЖИВЧИЙ МАРКЕТИНГ: ВІДМІННОСТІuk_UA
dc.description.tableofcontentsГоюк Катерина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsБаньковський Дмитро Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФІРМИuk_UA
dc.description.tableofcontentsБік Олеся Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ, ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО РОЗВИТКУuk_UA
dc.description.tableofcontentsБілоус Олександр Тернопільський національний економічний університет СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ РОБОТОДАВЦЯuk_UA
dc.description.tableofcontentsБуковський Іван Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЕФЕКТИВНИЙ БРЕНДИНГ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsВенгер Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя АЙДЕНТИКА – ШЛЯХ УСПІХУ КОМПАНІЇuk_UA
dc.description.tableofcontentsВовчук Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя БЕНЧМАРКІНГ: АНАЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІuk_UA
dc.description.tableofcontentsГикава Олена Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя РОЛЬ ІННОВАЦІЙ У СТВОРЕННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsДоскоч Світлана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ АВТОМОБІЛЕБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.description.tableofcontentsКарпов О., Піняк І. Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ПРОБЛЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsКлапоущак Ігор-Сильвестр Тернопільський національний економічний університет КОМПЕТЕНЦІЇ В ПІДБОРІ ПЕРСОНАЛУuk_UA
dc.description.tableofcontentsКраузе Ольга, Мозиль Світлана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsКуземський Назар Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.description.tableofcontentsМавдюк Іван Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя БРЕНДИНГ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsМащак Анастасія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЇ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsМельничук Олена Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsМіщук Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА — СПІВПРАЦЯ З КОНКУРЕНТАМИuk_UA
dc.description.tableofcontentsШеремета Ольга Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАПОРУКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsМихно Анастасія ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ІННОВАЦІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.description.tableofcontentsПолегонька Наталя Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsСеменюк Андрій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ КОМПАНІЇuk_UA
dc.description.tableofcontentsСиротюк Владислав Тернопільський національний економічний університет СУЧАСНІ МЕТОДИ ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУuk_UA
dc.description.tableofcontentsСмик Даниїл ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ВПЛИВ ІННОВАЦІЙ НА РІВЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsХимич Ірина, Тимошик Наталія, Подвірна Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІМІДЖ-СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОСНОВА ЙОГО УСПІХУuk_UA
dc.description.tableofcontentsШанайда Адріана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.description.tableofcontentsБакуліна Наталія Тернопільський національний економічний університет ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АВТОМОБІЛЕБУДІВНОЇ ГАЛУЗІuk_UA
dc.description.tableofcontentsБурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ У СФЕРІ ВІДПОЧИНКУ ТА РОЗВАГuk_UA
dc.description.tableofcontentsВолинець Михайло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ У СФЕРІ ПОСЛУГuk_UA
dc.description.tableofcontentsГолда Надія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ТУРИЗМ ЯК ДИНАМІЧНИЙ СЕКТОР СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsДардан Тетяна Тернопільський ліцей № 21, середня школа імені Ігора Герети ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇuk_UA
dc.description.tableofcontentsКачунь Володимир Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя БРЕНДИНГ ЯК ЕФЕКТИВНА СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ У СФЕРІ ПОСЛУГuk_UA
dc.description.tableofcontentsКобилевич Михайло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЛІЗИНГ ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ПОСЛУГuk_UA
dc.description.tableofcontentsКоршунов Олександр Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГuk_UA
dc.description.tableofcontentsКуштинець Олександр Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙuk_UA
dc.description.tableofcontentsБазар Уляна ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІuk_UA
dc.description.tableofcontentsКулик Вікторія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ ПЕРСОНАЛЬНОГО ПРОДАЖУuk_UA
dc.description.tableofcontentsПолегонька Наталя, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ВІТРИНА ЯК ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ЕЛЕМЕНТ МАГАЗИНУuk_UA
dc.description.tableofcontentsПриймак Дмитро ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ОРГАНІЗАЦІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІuk_UA
dc.description.tableofcontentsСадовий Василь Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ФАРМАКОЛОГІЧНИЙ РИНОК ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІuk_UA
dc.description.tableofcontentsЦимбалюк Михайло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУuk_UA
dc.description.tableofcontentsШавалюк Аліна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя АРОМАМАРКЕТИНГ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІuk_UA
dc.description.tableofcontentsБазар Аліна ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsБіліца Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ ПРИ ПРОСУВАННІ ЛІКЕРО-ГОРІЛЧАНИХ ВИРОБІВuk_UA
dc.description.tableofcontentsBokuli Bofasa Cedrick Ternopil Ivan Puluj National Technical University THE BCG MATRIX AND MARKETING STRATEGIES OF APPLEuk_UA
dc.description.tableofcontentsБриняк Дмитро Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ТЕНДЕНЦІЇ ОНЛАЙН-МАРКЕТИНГУuk_UA
dc.description.tableofcontentsВaкулiнський Миколa, Оксентюк Богдaнa Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя КОНКУРЕНЦIЯ ЯК РУШIЙНA СИЛA РИНКУuk_UA
dc.description.tableofcontentsВовчук Оксана, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя РОЗВИТОК БІЗНЕС-СТОРІНКИ У FACEBOOKuk_UA
dc.description.tableofcontentsВолков Андрій Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана ЗМІНА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА В УМОВАХ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГІЙuk_UA
dc.description.tableofcontentsГарасим Людмила ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІuk_UA
dc.description.tableofcontentsГорошкeвич Олeксандр, Оксeнтюк Богдана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя РEКЛАМНА ДIЯЛЬНIСТЬ ЯК EЛEМEНТ КОМПЛEКСУ МАРКEТИНГОВИХ КОМУНIКАЦIЙ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУuk_UA
dc.description.tableofcontentsГрабовський Андрій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя РОЗВИТОК ГАЛУЗІ АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ В УКРАЇНІuk_UA
dc.description.tableofcontentsКміта Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІНТЕРАКТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙНИХ РОЗРОБОКuk_UA
dc.description.tableofcontentsГринюк Христина, Піняк Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІНТЕРАКТИВНИЙ МАРКЕТИНГ: ПЕРСПЕКТИВИuk_UA
dc.description.tableofcontentsДанилків Михайло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ SSM-МАРКЕТИНГУuk_UA
dc.description.tableofcontentsДмитрів Уляна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОКРЕМІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В РЕГІОНАХ: ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬuk_UA
dc.description.tableofcontentsЗеленюк Роман Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГ-КИТuk_UA
dc.description.tableofcontentsІвасів Ольга Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОЇ РЕКЛАМИuk_UA
dc.description.tableofcontentsКарпов Олександр Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІ РИНКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsКлим Інна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЕВОЛЮЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙuk_UA
dc.description.tableofcontentsКовальова Марія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя SMS-МАРКЕТИНГuk_UA
dc.description.tableofcontentsКушнірук Наталія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНТЕРНЕТuk_UA
dc.description.tableofcontentsМельничук Олена, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя FASHION-MERCHANDISINGuk_UA
dc.format.extent257-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectреінжинірингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectімідж-стратегіїuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectстратегічна орієнтаціяuk_UA
dc.titleМаркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі. – Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівuk_UA
dc.typeProceedings Bookuk_UA
dc.rights.holderТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.8uk_UA
dc.subject.bbk65.291.3uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.citation.conferenceIX Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів " Маркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі"-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
zbirnyk-converted.djvu2,43 MBDjVuGöster/Aç
zbirnyk-converted.pdf1,67 MBAdobe PDFGöster/Aç
zbirnyk-converted__COVER.png213,7 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları