Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25999
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorХимич, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorБалацко, Богдан Миколайович-
dc.date.accessioned2018-10-20T10:54:40Z-
dc.date.available2018-10-20T10:54:40Z-
dc.date.issued2018-10-05-
dc.identifier.citationБалацко Р.М. Сучасні бізнес-стратегії розвитку підприємства / Р.М. Балацко, І.Г. Химич // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (5 жовтня 2018 р). – Вип. 1. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 23-24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25999-
dc.format.extent23-24-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІВВ Луцького НТУuk_UA
dc.subjectстратегія; бізнес; мотиваціяuk_UA
dc.titleСучасні бізнес-стратегії розвитку підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeСучасні бізнес-стратегії розвитку підприємстваuk_UA
dc.typeProceedings Bookuk_UA
dc.rights.holderХимич І.Г., 2018uk_UA
dc.coverage.placenameЛуцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018uk_UA
dc.subject.udc658.8:004.67 (043.2)uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, каф. ЕФuk_UA
dc.citation.conferenceМаркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları