Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25779
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-06-23T21:09:03Z-
dc.date.available2018-06-23T21:09:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГолда М.Н. Реклама і рекламна діяльність : консп. лекц. / укл. : М.Н. Голда. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2018. - 173 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25779-
dc.descriptionСучасне поняття “реклама” виступає як нова субстанція відносин в суспільстві та піднімає на якісно новий рівень взаємини зі споживачем. Розширюються функції, що склалися історично, додаються нові. Реклама створює передчуття насолоди від покупки; створює образ товару, який відповідає сподіванням споживача; спонукає споживача до покупки. Рекламна діяльність сприяє задоволенню однієї з найнагальніших потреб – інтеграції України до Європейського союзу.uk_UA
dc.descriptionРеклама є складною інформаційною частиною механізму взаємодії суспільства з факторами навколишнього середовища. Вона одночасно відображає концепцію існування та розвитку сучасного суспільства і безпосередньо впливає на динамічний процес переоцінки цінностей та виникнення нових суспільних формацій.-
dc.description.abstractДаний підручник – це спроба системного викладення основних принципів теорії та практики рекламної діяльності. У підручнику розкриті основні поняття реклами, особливості її створення, класифікації, принципи її діяльності та розповсюдження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікації-
dc.subjectкомплекс просування-
dc.subjectмеліаканал-
dc.subjectмедіапланування-
dc.subjectрекламний бюджет-
dc.titleРеклама і рекламна діяльність . Конспект лекційuk_UA
dc.typeLearning Object-
dc.coverage.placenameтнту ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 804с. 2. Багиев Г.Л. Тарасевич В.М. Маркетинг: Учебник для вузов.- СПб: Питер, 2010.- 576с. 3. Годин А.М. Маркетинг: Учебник. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К»,- 2006.-756с. 4. Кристофер Лавлок. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия, 4-е изд.; Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 1008с. 5. Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности «Маркетинг»/ Н.П.Малашенко. – М.:Омега-Л, 2008 – 207с. 6. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учебник/ под ред. проф. В.А. Алек--сунина. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Изд.-т. Корп. «Дашков и К», 2006. – 716с. 7. Маркетинг/ Под общ. ред. В.И. Видяпина, 4 т. – СПб.: Питер, 2004. – 1131с. 8. Нагапетьянц Н.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. – М.: Вузовскийт учебник, 2007.- 272с. 9. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркеuk_UA
dc.relation.references1. Ромат Е.В. Реклама: Учебник для студентов специальности «Маркетинг».– 3-е изд.Киев; Харьков: НВФ «Студцентр», 2010. – 480с.uk_UA
dc.relation.references2. Лифинцев Н.А., Лифинцев С.Н. Реклама: теорико-методический аспект. Учебно-методическое пособие. Киев 2009. 11uk_UA
dc.relation.references3. Краско Т.И. Психология рекламы:/ Под. Ред. Е.В.Ромата.– Харьков: Студцентр, 2008. – 216с.uk_UA
dc.relation.references4. Блэк С. Павлик рилейшнз. Что это такое? – М.: Модино Пресс.,1990.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
book теорія і практика рекламної діяльності.doc668 kBMicrosoft WordMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools