Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25776
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.date.accessioned2018-06-23T20:33:19Z-
dc.date.available2018-06-23T20:33:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки для самостійної роботи з курсу: Теорія і практика реклами / укл. : Н.М. Голда , О.І. Краузе. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2018. - 30 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25776-
dc.descriptionРеклама в однаковій мірі потрібна виробнику та споживачу; виробнику – щоб донести інформацію про свій товар чи фірму до споживача, а споживачу – щоб поповнити свої знання про товар чи фірму. На даний момент економічного розвитку, реклама стала життєво необхідною для економічного зростання будь-якої країни. З одного боку під її впливом формується індивідуальна система цінностей споживача і в сукупності суспільна думка в цілому. З іншого боку, реклама є майже не єдиним явищем суспільного життя, яке гнучко реагує на зміну оточуючого середовища.uk_UA
dc.descriptionМетодичні вказівки складені згідно до вимог міністерських навчальних програм і містять навчальні матеріали з маркетингу послуг. Даний посібник рекомендований для використання студентами у навчальному процесі.-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Мета вивчення курсу. Мета вивчення дисципліни “Теорія і практика реклами” полягає у наданні студентам знань про місце та роль реклами в системі маркетингу; наукове обґрунтування проведення рекламних компаній та підвищення їх ефективності. Предмет є комплексна система основних категорій реклами, що зорієнтова на формування позитивного іміджу, встановлення довгострокових комерційних зв’язків та отримання прибутку. Завдання курсу “Теорія і практика реклами” полягає у навчанні студентів навичкам рекламного бізнесу з таких напрямків як: розробка стратегічних планів рекламної діяльності; використання наукових методик дослідження ринку реклами, розробка бюджету рекламної компанії; використання у рекламному бізнесі сучасних засобів обчислювальної техніки та економіко-математичних методів.uk_UA
dc.publisherТНТУ ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікації-
dc.subjectкомплекс просування-
dc.subjectмеліаканал-
dc.subjectмедіапланування-
dc.subjectрекламний бюджет-
dc.titleМетодичні вказівки для самостійної роботи з курсу: Теорія і практика рекламиuk_UA
dc.typeMethodical recommendations-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Бове Кртлэнд Л., Аренс Уилльям Ф. Современная Реклама .-Тольятти:Издательский дом "Довгань",2005 .-uk_UA
dc.relation.references2. Божкова В.В., Мельник Ю.М. Реклама та стимулювання збуту:Навчальний посібник .-2-ге вид., стереотип.-К.:ЦУЛ,2010 .-200 с.-МОН України. Сумський державний університет .uk_UA
dc.relation.references3. Божкова В.В., Мельник Ю.М. Реклама та стимулювання збуту:Навчальний посібник .-К.:ЦУЛ,2009 .-200 с.-МОН України. Сумський державний університет .uk_UA
dc.relation.references4. Витале Джо Малый бизнес: Реклама .-М.:Издательский дом "Довгань",1998 .-224 с.uk_UA
dc.relation.references5. Владимирська Г.О., Владимирський П.О. Реклама:Навчальний посібник .-К.:Кондор,2006 .-334 с.uk_UA
dc.relation.references6. Дайновский Ю.А. 505 приемов бизнеса: маркетинг, менеджмент, реклама, торговля, производство,налоги, стимулирование труда .-К.:А.С.К.,1998 .-272с.-Економика финансы право .uk_UA
dc.relation.references7. Джефкінс Ф. Реклама:Практичний посібник/Доповнення і редакція Д.Ядіна .-Четверте видання .-К.:Знання,2001uk_UA
dc.relation.references8. Краско Т.И. Психология рекламы:/ Под. Ред. Е.В.Ромата.– Харьков: Студцентр, 2002. – 216с.uk_UA
dc.relation.references9. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність:Курс лекцій .-К.:МАУП,2002 .-240 с.-МАУП .uk_UA
dc.relation.references10. Пазух М.Д. Реклама у підприємницькій діяльності:Навчальний посібник .-К.:ЦУЛ,2006 .-192 с.uk_UA
dc.relation.references11. Ромат Е.В. Реклама: Учебник для студентов специальности «Маркетинг».– 3-е изд.Киев; Харьков: НВФ «Студцентр», 2009. – 480с.uk_UA
dc.relation.references12. Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга:Учебник .-Харьков:НВФ"Студцентр",1995 .-229 с.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Нова метод синтетичні засоби.doc56,09 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora