Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМашлій, Галина Богданівна-
dc.contributor.authorГаляберда, Андрій Михайлович-
dc.date.accessioned2018-06-22T09:19:55Z-
dc.date.available2018-06-22T09:19:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМашлій Г.Б. Формування бренду регіону/ Г.Б. Машлій А.М. Галяберда// Двадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. - Львів, 2018.- с. 83-84.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25719-
dc.format.extent83-84-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛьвівuk_UA
dc.titleФормування бренду регіонуuk_UA
dc.rights.holder@,2018uk_UA
dc.coverage.placenameм. Львівuk_UA
dc.relation.references1. Пашкова Г. Брендинг регіону в контексті нової парадигми регіонального розвитку [Електронний ресурс]/ Г. Пашкова. – Режим доступу: http://www.dridu.dp.ua/vidavnictvo/2012/2012_02(13)/12pggprr.pdf.uk_UA
dc.citation.conferenceДвадцять сьомі економіко-правові дискусії (економічне спрямування): матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник економічний 31 травня.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора