Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетецький, Ігнацій-
dc.date.accessioned2018-06-17T11:28:06Z-
dc.date.available2018-06-17T11:28:06Z-
dc.date.issued2018-05-26-
dc.identifier.citationТези конференціїuk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7337-73-6-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25588-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеса: ТЕСuk_UA
dc.titleОсобливості функціонування ланцюгів поставок цифрових продуктів та послугuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.rights.holderОдеський національний політехнічний університет, 2018uk_UA
dc.coverage.placenameОдеський національний політехнічний університет, 2018uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім.І.Пулюяuk_UA
dc.citation.conferenceМаркетинг і цифрові технології-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
petetskyi.pdf880,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора