Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25310

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРатинський, Вадим-
dc.date.accessioned2018-06-11T12:33:40Z-
dc.date.available2018-06-11T12:33:40Z-
dc.date.issued2018-05-31-
dc.date.submitted2018-03-
dc.identifier.citationРатинський В. Індикативні механізми вирішення проблем маркетингового консультування промислових підприємств [Електронний ресурс] / Вадим Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2018. — Вип. 1 (18). — С.206-213. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18rvvkpp.pdf.uk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25310-
dc.description.abstractВ статті розглянуто особливості проведення маркетингового консультування на ринку промислових підприємств. Проаналізовано чинники впливу на маркетингову політику виробників в умовах конкуренції, визначено основні фактори вибору продукту в умовах наявності альтернативних варіантів. Виокремлено сильні та слабкі сторони при виборі методу дослідження, яке використовується основними споживачами консалтингових послуг, проаналізовано перспективи їх зміни на основі зміни динаміки ринку. Визначено основні переваги та недоліки використання методик маркетингового консультування, вказано на прихований потенціал використання певних видів аналізу під час проведення маркетингових досліджень. Враховуючи основну світову динаміку загострення конкуренції на ринку промислових підприємств проблема використання консультування під час проведення маркетингових досліджень загалом, і під час формування стратегії підприємства зокрема, стає все гострішою. Запропоновано індикативні механізми вирішення проблем маркетингового консультування промислових підприємств.uk_UA
dc.description.abstractThis article deals with the peculiarities of marketing consulting on the market of industrial enterprises. The factors that influenced the marketing policy of manufacturers on the circumstances of competition or rivalry have been analyzed, the main factors of product selection have been determined in the presence of alternative options. The strong and weak points of the choice of the research method used by the main consumers of consulting services have been identified, the prospects of their change have been analyzed on the basis of changes in the dynamics of the market. The main advantages and disadvantages of the use of marketing consulting methods have been determined, and the hidden ability of using of certain types of analysis during marketing research has been pointed out. Taking into account the main world dynamics of the intensification of rivalry in the market of industrial enterprises, the problem of using counseling while conducting marketing research in general, and during the formation of the strategy of the enterprise in particular, has become more intense. Indicative mechanisms of solving problems of marketing consulting of industrial enterprises have been suggested.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности проведения маркетингового консультирования на рынке промышленных предприятий. Проанализированы факторы влияния на маркетинговую политику производителей в условиях конкуренции, определены основные факторы выбора продукта в условиях наличия альтернативных вариантов. Выделены сильные и слабые стороны при выборе метода исследования, используемого основными потребителями консалтинговых услуг, проанализированы перспективы их изменения на основе изменения динамики рынка. Определены основные преимущества и недостатки использования методик маркетингового консультирования, указано на скрытый потенциал использования определенных видов анализа при проведении маркетинговых исследований. Учитывая основную мировую динамику обострения конкуренции на рынке промышленных предприятий проблема использования консультирование при проведении маркетинговых исследований в целом, и при формировании стратегии предприятия в частности, становится все более острой. Предложено индикативные механизмы решения проблем маркетингового консультирования промышленных предприятий.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent206-213-
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://www.aup.ru/articles/marketing/21.htmuk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18rvvkpp.pdfuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.subjectконсультуванняuk_UA
dc.subjectпромислове підприємствоuk_UA
dc.subjectindustrial enterpriseuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectconsultinguk_UA
dc.subjectпромышленное предприятиеuk_UA
dc.subjectконсультированиеuk_UA
dc.subjectмаркетинговое исследованиеuk_UA
dc.titleІндикативні механізми вирішення проблем маркетингового консультування промислових підприємствuk_UA
dc.title.alternativeIndykatyvni mekhanizmy vyrishennia problem marketynhovoho konsultuvannia promyslovykh pidpryiemstvuk_UA
dc.title.alternativeIndicative mechanisms for solving problems of marketing consultation of industrial enterprisesuk_UA
dc.title.alternativeИндикативные механизмы решения проблем маркетингового консультирования промышленных предприятийuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
aaa.yyy.authorhttps://doi.org/10.33108/sepd2018.01.206-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages8-
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.referencesПсихологія праці. — 2-ге вид., перероб. і доп. / Баклицький І. О. — К., 2008. — 655 с.uk_UA
dc.relation.referencesБелов Артем «Проблемы маркетингового консультирования промышленных предприятий» інтернет ресурс http://www.aup.ru/articles/marketing/21.htm.uk_UA
dc.relation.referencesМаркетинговий менеджмент / М. І. Белявцев, В. Н. Воробйов, С. І. Гриценко [та ін.] ; за заг. ред.: М. І. Белявцева, В. Н. Воробйова. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 407 с.uk_UA
dc.relation.referencesГончарук В. А. Маркетинговое консультирование. Москва: Дело, 1998. 248 с.uk_UA
dc.relation.referencesЛипчук В. В. Маркетинг / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль, Я. С. Янишин. - Львів: „Магнолія 2006”, 2012. – 456 с.uk_UA
dc.relation.referencesМаркетинг / А. П. Панкрухин. — 6-е изд., стер. — М. : Издательство «Омега-Л», 2009. — 656 с.uk_UA
dc.relation.referencesРатинський В. В. Особливості маркетингових досліджень на ринку товарів промислового призначення / Ратинський В. В. // Всеукраїнський науково- виробничий журнал «Інноваційна економіка» – Тернопіль, 2013. - №6(44), с.229-235.uk_UA
dc.relation.referencesРатинський В. В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств / В. В. Ратинський // Наукове видання ”Соціально-економічні проблеми і держава”. – Тернопіль: ТДТУ, 2009. - № 1(2). – С. 230-236.uk_UA
dc.relation.referencesenBaklyczkyj, I. O. (2008) Psyhologiya praci [Psychology of Labor]. Kyiv.uk_UA
dc.relation.referencesenBelov, Artem «Problemы marketyngovogo konsultyrovanyya promyshlennyx predpryyatyj» internet resurs [Problems of Marketing Consulting for Industrial Enterprises] http://www.aup.ru/articles/marketing/21.htm.uk_UA
dc.relation.referencesenBelyavcev, M. I., Vorobjov, V. N. & Grycenko, S. I. (2006) Marketyngovyj menedzhment [Marketing Management]. Кyiv.uk_UA
dc.relation.referencesenGoncharuk, V. A. (1998) Marketyngovoe konsultyrovanye. [Marketing Consulting] Moscow.uk_UA
dc.relation.referencesenLypchuk, V. V., Dudyak, R. P., Bugil, S. Ya. & Yanyshyn, Ya. S. (2012) Markety`ng [Marketing]. Lviv, Magnolia 2006.uk_UA
dc.relation.referencesenPankruxyn, A. P. (2009) Marketyng [Marketing]. Publishing house "Omega-L".uk_UA
dc.relation.referencesenRatynskyj, V. V. (2013) Osobly`vosti marketyngovyx doslidzhen na rynku tovariv promyslovogo pryznachennya [Features of marketing research in the market of industrial goods] All-Ukrainian Scientific and Production Magazine "Innovative Economy" - Ternopil, Vol. 6 (44), pp.229-235.uk_UA
dc.relation.referencesenRatynskyj, V. V. Optymizaciya marketyngovoyi strategiyi mashynobudivnyx pidpryyemstv [Optimization of marketing strategy of machine-building enterprises]. Scientific publication "Socio-economic problems and the state". - Ternopil: TSTU, 2009. - No. 1 (2). - pp. 230-236.uk_UA
dc.identifier.citationenRatynskyj, V. (2018) Indykatyvni mekhanizmy vyrishennia problem marketynhovoho konsultuvannia promyslovykh pidpryiemstv [Indicative mechanisms for solving problems of marketing consultation of industrial enterprises]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 18, no. 1, pp. 206-213. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18rvvkpp.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2018.01.206-
dc.subject.jelM31uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна e-mail: ratvadim@gmail.com асистент кафедри фінансів, обліку і контролюuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(18)-
dc.citation.spage206-
dc.citation.epage213-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2018, Випуск 1(18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18rvvkpp_doc.djvu374,31 kBDjVuПереглянути/відкрити
18rvvkpp_doc__COVER.png524,04 kBimage/pngПереглянути/відкрити
18rvvkpp.pdfІндикативні механізми вирішення проблем маркетингового консультування промислових підприємств [Електронний ресурс] / Вадим Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2018. — Вип. 1 (18). — С.206-213. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18rvvkpp.pdf. This open access article is distributed under a Creative Commons Attribution (CC-BY) 4.0 license. 206 Індикативні механізми вирішення проблем маркетингового консультування промислових підприємств750,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.