Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24801

Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.date.accessioned2018-05-11T07:46:59Z-
dc.date.available2018-05-11T07:46:59Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.citationНавчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Р.В. Федорович , О.П. Бурліцька , О.І. Краузе , Б.А. Оксентюк та інш. - Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018 – 179 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24801-
dc.descriptionЕкзамен з фаху бакалаврів, який базується на застосуванні знань всіх професійно-орієнтованих дисциплін, передбачає: - підготовку бакалаврів з маркетингу, які б відповідали сучасним вимогам управління та організації бізнесу на підприємствах всіх форм власності; - розробку оптимальної моделі бакалавра через зв’язки з виробництвом та вивчення потреб регіону у фахівцях вище зазначеного профілю; - впровадження у навчальний процес сучасної обчислювальної техніки, комп’ютерних технологій та нових методів активного навчання (організація ділових ігор, моделювання виробничих ситуацій, проведення практичних занять на робочих місцях у виробничих структурах філіалу кафедри);uk_UA
dc.description.abstractПерехід економіки країни на ринкові умови господарювання вимагає нових підходів до економічної освіти бакалаврів-маркетологів, до формування їх вміння застосовувати теоретичні знання на практиці та раціонально їх використовувати. Це зумовлює вироблення нових прийомів та залучення додаткових інтелектуальних ресурсів для ефективного впровадження результатів науки та техніки у виробництво.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 1. Зміст навчальних дисциплін, які внесені до програми екзамену з фахуuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 2. Питання для самопідготовки до складання екзамену з фахуuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 3. Конспект лекцій з професійно-орієнтованих дисциплін, що внесені до програми екзамену з фахуuk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Маркетинг промислового підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Маркетингова товарна політикаuk_UA
dc.description.tableofcontents3.3. Маркетингове ціноутворенняuk_UA
dc.description.tableofcontents3.4. Логістикаuk_UA
dc.description.tableofcontents3.5. Маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.description.tableofcontents3.6. Маркетингові дослідженняuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 4. Формування екзаменаційних комісійuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 5. Критерії оцінювання знань та умінь випускників екзаменаційною комісієюuk_UA
dc.description.tableofcontentsДодаткиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФО-П Шпак В. Б.uk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectполітика розподілуuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectноменклатураuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.titleНавчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UA
dc.typeHandbookuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ, 2018 © Колектив авторів, 2018uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.referencesБєлявцев М. І. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств /М. І. Бєлявцев, М. М. Беспята //Маркетинг в Україні. – 2010. – № 1(59). – С. 24-26.uk_UA
dc.relation.referencesБалабанова Л. В. Стратегічний маркетинг: підручник /Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. – К., ЦНЛ, 2012. – 612 с.uk_UA
dc.relation.referencesБойчук І. В. Маркетинг промислового підприємства: навчальний посібник /І. В. Бойчук, А. Я. Дмитрів. – К., 2017. – 620 с.uk_UA
dc.relation.referencesСумець О.М. Оцінка конкурентоспроможності сучасного промислового підприємства. Навчальний посібник / О.М.Сумець. - К. :ЦНЛ, 2009. – 280 с.uk_UA
dc.relation.referencesКолесников О.В. Ціноутворення: Навч. посібн. /О.В. Колесников. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 144 с.uk_UA
dc.relation.referencesКорінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник/ В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. – К.: ЦУЛ, 2007. – 200 с.uk_UA
dc.relation.referencesЛошенюк І.Р., Гуменюк А.М., Чаплінський Ю.Б. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник/ І.Р. Лошенюк, А.М. Гуменюк, Ю.Б. Чаплінський. – К.: Дакор, КНТ, 2008. – 184uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
bak_samopidgot_2018.pdf2,11 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki
bak_samopidgot_2018.djvu2,44 MBDjVuBistaratu/Ireki
bak_samopidgot_2018__COVER.png367,01 kBimage/pngBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak