Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.date.accessioned2018-05-08T18:47:10Z-
dc.date.available2018-05-08T18:47:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 8.030507 «Маркетинг» / укл. : І. Л. Піняк , Л. Я. Якимишин. – Тернопіль : ТНТУ ім. І.Пулюя, 2018. – 62 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24795-
dc.descriptionНавчально-методична розробка містить методичні вказівки до виконання курсової роботи, зміст, алгоритм написання і зразки структури курсової роботи, наведені у додатках, а також список рекомендованої літератури.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 8.030507 «Маркетинг»uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder© Колектив авторів, 2018uk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім.І.Пулюяuk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім.І.Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_СТРАТЕГШЧНИЙ_2018.pdf628,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора