Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24778

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorKramar, Iryna-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorКузь, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorМалюта, Людмила Ярославівна-
dc.contributor.authorМеленчук, Юлія Тарасівна-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorОксентюк, Сергій Олегович-
dc.contributor.authorПеріг, Ірина Мирославівна-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorПрохоровська, Світлана Анатоліївна-
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorСаченко, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorАдамик, Оксана Василівна-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorПанасюк, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorСпільник, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorТимошик, Наталя Степанівна-
dc.contributor.authorХимич, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorШпилик, Олександра Богданівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.date.accessioned2018-05-04T08:31:02Z-
dc.date.available2018-05-04T08:31:02Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.citationФедорович Р.В., Серединська В.М., Загородна О.М., Спільник І.В. Монографія Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 308 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24778-
dc.descriptionУ сучасних умовах обмеженості внутрішнього попиту на продукцію підприємств, на тлі зростання конкуренції суттєво збільшується відповідальність менеджменту підприємств за сприйняття ефективних стратегічних маркетингових рішень. У свою чергу зазначимо, що прийняття найбільш обґрунтованих маркетингових рішень вимагає збору, обробки та аналізу значної кількості маркетингової інформації, що обумовлює необхідність активного використання підприємствами аналітичного інструментарію в маркетинговій діяльності. У цих умовах аналітичний інструментарій маркетингу починає відігравати провідну роль на підприємствах і вносити істотний вклад у процес прийняття маркетингових рішень. Зазначимо, що питання щодо прогнозної оцінки ефективності впровадження аналітичного інструментарію в маркетинговій діяльності є вкрай актуальним.uk_UA
dc.description.abstractМонографія є результатом наукових досліджень колективу авторів та присвячена аналізу понятійного апарату, концепції, принципів і методів маркетингової діяльності. Розглянуто маркетингові особливості розвитку економіки, нові інструменти та технології, приділено увагу питанням ефективності управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах економіки. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменів.uk_UA
dc.description.tableofcontentsKramar I.Yu. Eco-labeling significance and peculiarities of use: European experienceuk_UA
dc.description.tableofcontentsБурліцька О.П. Понятійно-категоріальна сутність мерчандайзингуuk_UA
dc.description.tableofcontentsГолда Н.М. Ризики в рекламній діяльності та роль реклами у формуванні національної ідеїuk_UA
dc.description.tableofcontentsЗагородна О.М. Аналітичне обґрунтування асортименту продукції підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsКраузе О.І. Дослідження ринку автомобілебудівної промисловості Польщіuk_UA
dc.description.tableofcontentsКузь Т.І., Малюта Л.Я. Науково-методичні основи побудови організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком підприємств машинобудівної промисловостіuk_UA
dc.description.tableofcontentsМеленчук Ю.Т. Що таке Event-marketing і навіщо він потрібенuk_UA
dc.description.tableofcontentsМіщук О.І. Упаковка як елемент комплексу просуванняuk_UA
dc.description.tableofcontentsОксентюк Б.А., Оксентюк С.О. Основні стратегії стадії зростання у життєвому циклі товаруuk_UA
dc.description.tableofcontentsПеріг І.М. Модель психіки у психології рекламиuk_UA
dc.description.tableofcontentsПіняк І.Л., Фалович В.А. Логістика освітніх послуг: системний підхідuk_UA
dc.description.tableofcontentsПрохоровська С. А. Функціонування соціально-трудових відносин на ринку праці регіонуuk_UA
dc.description.tableofcontentsРожко Н.Я. Основні підходи щодо визначення маркетингового потенціалу промислових підприємствuk_UA
dc.description.tableofcontentsСаченко С.І., Адамик О.В. Інформаційні технології та їх роль в управлінні діяльністю страхових компаній…uk_UA
dc.description.tableofcontentsСеменюк С.Б. Функціональні обов’язки торгового персоналу в сфері продажівuk_UA
dc.description.tableofcontentsСерединська В.М., Панасюк В.М. Аналітичне обґрунтування маркетингових комунікацій………………………………………………uk_UA
dc.description.tableofcontentsСпільник І.В. Контролінг методів збуту та каналів просування продукціїuk_UA
dc.description.tableofcontentsТимошик Н.С., Химич І.Г. Оцінка ефективності функціонування ринку продукції та послугuk_UA
dc.description.tableofcontentsФедорович Р.В. Аналіз як метод пізнання і його роль у системі маркетингового управлінняuk_UA
dc.description.tableofcontentsШпилик С.В., Шпилик О.Б. Гносеологічні основи конкурентної стратегії в системі управління конкурентоспроможністю підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsЯкимишин Л.Я. Логістика дистрибуції на міжнародних ринках……...uk_UA
dc.format.extent308-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФО-П Шпак В. Б.uk_UA
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectупаковкаuk_UA
dc.subjectкомплекс просуванняuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleАналітичний інструментарій в маркетинговій діяльностіuk_UA
dc.typeMonographuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages308-
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.referencesПравик Ю.М. Маркетинг туризму: підручник.– К.: Знання, 2008.– 303 сuk_UA
dc.relation.referencesСпільник І.В. Економічний аналіз: навч.-метод. комплекс дисципліни (для студентів економічних спеціальностей)./ І.В. Спільник, О.М. Загородна. – Тернопіль: ТНЕУ, 2012. – 432 сuk_UA
dc.relation.referencesЖалдак Г. П. Основи формування соціально–економічного механізму інноваційного розвитку промислових підприємств / Г. П. Жалдак // Технологический аудит и резервы производства. – 2014. – № 3. – Вип. 3. – С. 43– 46.uk_UA
dc.relation.referencesМакедон В. В. Стратегічний інноваційний розвиток підприємств: теорія та методологія / В. В. Македон, Д. С. Рубець // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Технічний прогрес і ефективність виробництва. – 2013. – № 45 (1018). – С. 75–86.uk_UA
dc.relation.referencesКоваленко О. М. Особливості формування інноваційної стратегії машинобудівного підприємства / О. М. Коваленко // Праці Одеського політехнічного університету. – 2011. – Вип. 3 (37). – С. 129–134.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.citation.conferenceМонографія Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monograf_2018.pdf3,34 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Monograf_2018.djvu3,47 MBDjVuПереглянути/відкрити
Monograf_2018__COVER.png806,52 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора