Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24491

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.date.accessioned2018-04-02T12:08:22Z-
dc.date.available2018-04-02T12:08:22Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчання / укл. : Н.Я. Рожко. – Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2017. – 30 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24491-
dc.descriptionГоловна мета виконання курсової роботи — глибоко і творчо вивчити конкретне питання (проблему) теорії та практики з елементами поглибленого аналізу, опанувати методи наукового дослідження. У процесі роботи студенти вдосконалюють і розвивають такі навички та вміння: – самостійно формулювати проблему дослідження; – визначати мету, основні завдання, предмет, об'єкт дослідження; – здійснювати пошук і добір необхідної наукової інформації; – аналізувати реальні факти і події, пов'язані з діяльністю підприєм-ницьких структур (підприємств виробничої, житлово-комунальної, побутової та соціальної сфери) всіх форм власності; – логічно і аргументовано висловлювати свої думки, пропозиції, роби¬ти висновки; – правильно оформляти науково-довідковий матеріал; – публічно захищати підготовлену роботу (робити наукові повідом-лення, відпо¬відати на запитання, захищати свою точку зору тощо). Успіх курсової роботи великою мірою залежить від зацікавленості сту¬дента темою дослідження. Лише та праця, яка виконується з інтересом, з творчим горінням, розкриває його наукові здібності і приносить автору моральне задо¬волення. Курсова робота є безпосереднім проявом активної і цілеспрямованої учас¬ті студента в науково-дослідній роботі, що має конкретне значення і вагомо впли¬ває на формування спеціаліста, що вміє творчо мислити, робити власні висновки.uk_UA
dc.description.abstractКурсова робота – завершальний етап навчання студента у вузі. Вона є вищою формою його самостійних науково-дослідницьких пошуків і виявляє сту¬пінь професійної підготовки, здатність до самостійного мислення, до самостійної практичної діяльності. Студент готується до написання курсової роботи, поступово набуваючи навичок самостійного опрацювання наукової літератури, періодичної преси, бібліографічних джерел, архівних матеріалів та первинної документації підприємств тощо. В ознайомленні з методами наукової роботи, в прищепленні навичок наукового дослідження велику роль відіграють практичні і семінарські заняття на 5 – 6 курсах та наукові семінари, в яких працюють студенти 5 – 6 курсів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки до написання курсових робіт з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчанняuk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages25-
dc.relation.references1. Про вищу освіту: закон України [прийнято ВР 17 січня 2012 року, № 2984-ІІІ] // www.rada.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references2. Про норми часу для планування та обліку навчальної роботи науково-педагогічних працівників, пов’язаної з виконанням дипломних робіт та проектів: Наказ ректора Тернопільського національного технічного університету ім. Івана Пулюя № 884-01 від 14.12.2011 р.uk_UA
dc.relation.references3. Агафонова Л.Г. Підготовка бізнес-плану: Практикум /Л. Г. Агафонова, О. В. Рога – К.: "Знання", 1999. – 158 с.uk_UA
dc.relation.references4. Ансофф И. Стратегическое управление./ И. Ансофф. Пер. с англ. – М. Экономика, 1989. –256 с.uk_UA
dc.relation.references5. Баяндин Н.И. Стратегии повышения конкурентоспособности / Н.И. Баяндин // Маркетинг и маркетинговые исследования– 2011. – №1. – 63–66 с.uk_UA
dc.relation.references6. Бєлявцев М. І. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / М. І. Бєлявцев, В. М. Воробйов. – К.: Центр навчальноїлітератури, 2006. – 407 с.uk_UA
dc.relation.references7. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф.Котлер; [пер. с англ. Т.Виноградовой и др.; под ред. Л.А.Волковой, Ю.Н. Каптуревского] – [10-е изд.] – СПб.: Питер, 2003. – 749с.uk_UA
dc.relation.references8. Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / В. М. Куценко– К.: МАУП, 2003. — 184 с.uk_UA
dc.relation.references9. Липчук В. В. Маркетинг: Навчальний посібник / За загальною редакцією В. В. Липчука – Львів: «Магнолія 2006», 2012– 456 с.uk_UA
dc.relation.references10. Лаврова Ю. В. Економіка підприємства та маркетинг[Електронний ресурс]: конспект лекцій /Ю. В. Лаврова – Х., 2012. – 227 с. – Режим доступу: http://buklib.net/books/37178/ (13.03.2014).uk_UA
dc.relation.references11. Мазур А.Г Методичні вказівки до виконання дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем “Спеціаліст” спеціальності 7.050201 “Менеджмент організацій”/ А.Г. Мазур, С.Г. Кафлевська, Н.А. Потапова, О.Ф. Мельничукта ін.. – Вінниця: РВВ ВДАУ, 2008.–80 с.uk_UA
dc.relation.references12. Стеченко Д., Чмир О. Методологія наукових досліджень / Д. Стеченко, О. Чмир. – К.: Знання, 2005. – 309 с.uk_UA
dc.relation.references13. Шейко В. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: Підручник / В. Шейко, Н. Кушнаренко. – К.: Знання-Прес, 2002. – 295 с.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metodychka_Market-M-t.pdf564,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Metodychka_Market-M-t.djvu223,05 kBDjVuПереглянути/відкрити
Metodychka_Market-M-t__COVER.png96,13 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора