Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24488

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.date.accessioned2018-04-02T11:31:50Z-
dc.date.available2018-04-02T11:31:50Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Трейд - маркетинг» для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 6.030507 «Маркетинг» для всіх форм навчання / укл. : Н.Я.Рожко , В.А.Фалович. - Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2018. - 26 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24488-
dc.descriptionОсновними формами завдань для студентів для самостійної роботи є: 1) Завдання - дії: вправи, питання задачі; 2) завдання-продукти: конспект, реферат, доповідь, звіт і т.д.; Результати навчання переважно не залежать від форми завдання. Кількісна його характеристика визначається, насамперед, кількістю виконаних дій, а якісна – їх вичерпністю, вмотивованістю та обґрунтованістю. Основним видом самостійної роботи студентів є опрацювання наукових, методичних, інформаційних джерел, нормативно-правових актів, інструктивних матеріалів тощо. При роботі з джерелами інформації студент може використовувати два типи дій: з веденням записів та без ведення записів. Робота студента із веденням записів розмежовується в розрізі трьох груп: 1) первинна група записів – помітки, коментарі, зауваження тощо. 2) основна група записів - тези, виписки, цитати, графічні записи, анотації; 3) вища група записів – конспект, реферат, рецензія, доповідь, звіт і т.д.uk_UA
dc.description.abstractСамостійна робота студента є невід’ємною складовою процесу вивчення дисципліни «Трейд - маркетинг», її зміст визначається робочою навчальною програмою, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача. Самостійна навчальна діяльність студентів передбачає реальне виконання комплексу робіт різного змісту та форми, більшість яких регламентується викладачами і спрямовують студентів на кінцевий результат.uk_UA
dc.description.tableofcontentsХарактеристика самостійної роботи студентівuk_UA
dc.description.tableofcontentsОсновні вимоги до завдань самостійної роботи студентівuk_UA
dc.description.tableofcontentsЗміст самостійної роботи студентівuk_UA
dc.description.tableofcontentsПлан-графік самостійної роботи студентівuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 1. Сутність і значення трейд - маркетингуuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 2. Управління рекламними інструментами і технологіямиuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 3. Сучасні комунікативні atl технології у рекламіuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 4. Сучасні комунікативні вtl технології у рекламіuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 5. Методики стимулювання збуту товару(трейд-маркетинг)uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 6. Інструменти трейд-маркетингуuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 7. Еvent –маркетингuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 8. Системи заохочення споживачівuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 9. Прийоми проведення піар-кампанійuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectтрейд-маркетингuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectінструменти трейд-маркетингуuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Трейд - маркетинг”uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages26-
dc.relation.references1.Сайт про маркетинг і PR http://www.prschik.kiev.ua http://www.prschik.comuk_UA
dc.relation.references2.Сайт про маркетинг, рекламу, PR http://www.proreklamu.comuk_UA
dc.relation.references3.Cайт про маркетинг, рекламу і PR "Publicity" http://creating.kiev.uauk_UA
dc.relation.references4. Божкова В.В., Мельник Ю. М. Реклама та стимулювання збуту: Навчальний посібник / В.В.Божкова, Ю.М.Мельник – К.: Центр учбової літератури, 2009. – с.200uk_UA
dc.relation.references5.Голова А. Управление продажами: Учебник / А.Голова – М.: Дашков и Ко, 2014. – с.280.uk_UA
dc.relation.references6. Лук'янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник/ Т.І. Лук'янець – К.: КНЕУ, 2000. – 380 с.uk_UA
dc.relation.references7. Снежинская М.В., Носова Н.С. Трейд-маркетинг - гарантия успешной торговли, или Как стимулировать оптовых и розничных торговцев: Практическое пособие / М.В. Снежинская, Н.С.Носова – М.: Альтэк, Дашков и Ко, 2011. – с.224.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім І. Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Met_sr_Trejd-copy-1.pdf911,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Met_sr_Trejd-copy-1.djvu262,54 kBDjVuПереглянути/відкрити
Met_sr_Trejd-copy-1__COVER.png103,23 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора