Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24388

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorВолянський, Андрій
dc.contributor.authorVolianskyi, Andrii
dc.coverage.temporal20 грудня 2017 року
dc.coverage.temporal20 December 2017
dc.date.accessioned2018-03-31T07:15:48Z-
dc.date.available2018-03-31T07:15:48Z-
dc.date.created2017-12-20
dc.date.issued2017-12-20
dc.identifier.citationВолянський А. Основні засади збутової політики торговельних підприємств України / Волянський Андрій // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 105–107.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24388-
dc.format.extent105-107
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
dc.titleОсновні засади збутової політики торговельних підприємств України
dc.title.alternativeBasic principles of sale politics of ukrainian trade enterprises
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Балабанова Л.В. Маркетинговый аудит системы сбыта [Текст]: монография / Л.В. Балабанова, A.B. Балабаниц. – Донецк: ДонГУЭТ им. М.Туган-Барановского, 2003. – 189 с.
dc.relation.references2. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [Текст]: монографія / Л.В. Балабанова, Ю.П. Митрохіна. – Донецьк: ДонПУЕТ, 2009. – 245 с.
dc.relation.referencesen1. Balabanova L.V. Marketinhovyi audit sistemy sbyta [Text]: monohrafiia, L.V. Balabanova, A.B. Balabanits, Donetsk: DonHUET im. M.Tuhan-Baranovskoho, 2003, 189 p.
dc.relation.referencesen2. Balabanova L.V. Stratehichne marketynhove upravlinnia zbutom pidpryiemstv [Text]: monograph, L.V. Balabanova, Yu.P. Mytrokhina, Donetsk: DonPUET, 2009, 245 p.
dc.identifier.citationenVolianskyi A. (2017) Osnovni zasady zbutovoi polityky torhovelnykh pidpryiemstv Ukrainy [Basic principles of sale politics of ukrainian trade enterprises]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 105-107 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage105
dc.citation.epage107
dc.citation.conferenceⅧ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ebben a gyűjteményben:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!