Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24382

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманюк, Мирослава
dc.contributor.authorRomaniuk, Myroslava
dc.coverage.temporal20 грудня 2017 року
dc.coverage.temporal20 December 2017
dc.date.accessioned2018-03-31T07:15:46Z-
dc.date.available2018-03-31T07:15:46Z-
dc.date.created2017-12-20
dc.date.issued2017-12-20
dc.identifier.citationРоманюк М. Інновації для покращення конкурентоспроможності підприємства / Романюк Мирослава // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 93–94.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24382-
dc.format.extent93-94
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
dc.titleІнновації для покращення конкурентоспроможності підприємства
dc.title.alternativeInnovations for improving competitiveness of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Портер М. Конкуренція. пер. з англ. / під ред. Я.В. Заблоцького. – М.: Вільямс, 2001. – 495 с.
dc.relation.references2. Бжуска Я.О. Інноваційні моделі бізнесу /Я.О. Бжуска // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2008. – № 628. – С.29-35.
dc.relation.references3. Березіна Л.М. Інноваційна політика підприємств: тактичні та стратегічні аспекти / Л.М. Березіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – №
dc.relation.references4. – С. 132.
dc.relation.referencesen1. Porter M. Konkurentsiia. transl. from English, pid red. Ya.V. Zablotskoho, M., Viliams, 2001, 495 p.
dc.relation.referencesen2. Bzhuska Ya.O. Innovatsiini modeli biznesu /Ya.O. Bzhuska, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2008, No 628, P.29-35.
dc.relation.referencesen3. Berezina L.M. Innovatsiina polityka pidpryiemstv: taktychni ta stratehichni aspekty, L.M. Berezina, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2013, №
dc.relation.referencesen4, P. 132.
dc.identifier.citationenRomaniuk M. (2017) Innovatsii dlia pokrashchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Innovations for improving competitiveness of the enterprise]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 93-94 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage93
dc.citation.epage94
dc.citation.conferenceⅧ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.