Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24380

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманюк, Мирослава
dc.contributor.authorRomaniuk, Myroslava
dc.coverage.temporal20 грудня 2017 року
dc.coverage.temporal20 December 2017
dc.date.accessioned2018-03-31T07:15:45Z-
dc.date.available2018-03-31T07:15:45Z-
dc.date.created2017-12-20
dc.date.issued2017-12-20
dc.identifier.citationРоманюк М. Конкурентоспроможність як фактор забезпечення сталих ринкових позицій / Романюк Мирослава // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 89–90.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24380-
dc.format.extent89-90
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
dc.titleКонкурентоспроможність як фактор забезпечення сталих ринкових позицій
dc.title.alternativeCompetitiveness as a factor of providing steering market positions
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Портер М. Международная конкуренция; пер. с англ.; под ред. В.Д. Щетинина /М. Портер. – М.: Международные отношения, 1993. – 896 с.;
dc.relation.references2. Балабанова Л. В. Управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу: монографія / Л.В. Балабанова, А.В. Кривенко. – Донецьк: Дон ГУЕТ ім. Туган- Барановського, 2004. – 147 с.;
dc.relation.references3. Довбенко В. І. Чинники підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств за умов глобалізації /В.І. Довбенко // Зовнішня торгівля: право та економіка. – 2007. – № 6 (35). – С.29-35;
dc.relation.references4. Краузе О.І. Конкурентоспроможність як основний фактор розвитку підприємства в ринкових умовах /О.І. Краузе, О.А. Сороківська / Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. – Дніпропетровськ. ДНУ. – 2008. – Вип. 243. – Т. ІІ. – С. 447-452.
dc.relation.referencesen1. Porter M. Mezhdunarodnaia konkurentsiia; transl. from English; ed. V.D. Shchetinina /M. Porter, M., Mezhdunarodnye otnosheniia, 1993, 896 p.;
dc.relation.referencesen2. Balabanova L. V. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstv na osnovi marketynhu: monograph, L.V. Balabanova, A.V. Kryvenko, Donetsk: Don HUET im. Tuhan- Baranovskoho, 2004, 147 p.;
dc.relation.referencesen3. Dovbenko V. I. Chynnyky pidvyshchennia konkurentospromozhnosti vitchyznianykh pidpryiemstv za umov hlobalizatsii /V.I. Dovbenko, Zovnishnia torhivlia: pravo ta ekonomika, 2007, No 6 (35), P.29-35;
dc.relation.referencesen4. Krauze O.I. Konkurentospromozhnist yak osnovnyi faktor rozvytku pidpryiemstva v rynkovykh umovakh /O.I. Krauze, O.A. Sorokivska, Ekonomika: problemy teorii ta praktyky. Zbirnyk naukovykh prats, Dnipropetrovsk. DNU, 2008, Iss. 243, T. II, P. 447-452.
dc.identifier.citationenRomaniuk M. (2017) Konkurentospromozhnist yak faktor zabezpechennia stalykh rynkovykh pozytsii [Competitiveness as a factor of providing steering market positions]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 89-90 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage89
dc.citation.epage90
dc.citation.conferenceⅧ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.