Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24366

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДідюк, Михайло
dc.contributor.authorDidyuk, Mikhail
dc.coverage.temporal20 грудня 2017 року
dc.coverage.temporal20 December 2017
dc.date.accessioned2018-03-31T07:15:41Z-
dc.date.available2018-03-31T07:15:41Z-
dc.date.created2017-12-20
dc.date.issued2017-12-20
dc.identifier.citationДідюк М. Бенчмаркінг як шлях до конкурентних переваг / Дідюк Михайло // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 59–62.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24366-
dc.format.extent59-62
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
dc.relation.urihttp://www.apqc.org
dc.titleБенчмаркінг як шлях до конкурентних переваг
dc.title.alternativeBenchmarking as a way to competitive advantages
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages4
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Дубовик О. Формування конкурентних переваг на основі бенчмаркінгу /О. Дубовик // Регіональна економіка - № 3 – 2005. – С. 134-137.
dc.relation.references2. Механік О.В. Бенчмаркінг для України: пошук власної стратегії інноваційного розвитку України /О. В. Механік// Формування ринкових відносин в Україні - №3 – 2008. – С.73-78.
dc.relation.references3. Пахомов С.Б. Международный маркетинг, опыт работы зарубежных фирм /С.Б. Пахомов. – М.:анкил, 2003. – С. 206-210.
dc.relation.references4. Ціпан О.Я. Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні /О.Я. Ціпан// Економіка. Фінанси. Право, - №5. – 2009 – С. 9-11.
dc.relation.references5. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.apqc.org.
dc.relation.referencesen1. Dubovyk O. Formuvannia konkurentnykh perevah na osnovi benchmarkinhu /O. Dubovyk, Rehionalna ekonomika - No 3 – 2005, P. 134-137.
dc.relation.referencesen2. Mekhanik O.V. Benchmarkinh dlia Ukrainy: poshuk vlasnoi stratehii innovatsiinoho rozvytku Ukrainy /O. V. Mekhanik// Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini - No 3 – 2008, P.73-78.
dc.relation.referencesen3. Pakhomov S.B. Mezhdunarodnyi marketinh, opyt raboty zarubezhnykh firm /S.B. Pakhomov, M.:ankil, 2003, P. 206-210.
dc.relation.referencesen4. Tsipan O.Ya. Osnovni aspekty i problemy rozvytku benchmarkinhu v Ukraini /O.Ya. Tsipan// Ekonomika. Finansy. Pravo, No 5, 2009 – P. 9-11.
dc.relation.referencesen5. [Electronic resource] Access mode: http://www.apqc.org.
dc.identifier.citationenDidyuk M. (2017) Benchmarkinh yak shliakh do konkurentnykh perevah [Benchmarking as a way to competitive advantages]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 59-62 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage59
dc.citation.epage62
dc.citation.conferenceⅧ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.