Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24347

Назва: Маркетинг – ефективний інструмент успішної економіки
Інші назви: Marketing – efficient tool for successful ekonomy
Автори: Меленчук, Юлія Тарасівна
Melenchuk, Yulia
Приналежність: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Бібліографічний опис: Меленчук Ю. Т. Маркетинг – ефективний інструмент успішної економіки / Меленчук Юлія // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 18–19.
Bibliographic description: Melenchuk Y. (2017) Marketynh – efektyvnyi instrument uspishnoi ekonomiky [Marketing – efficient tool for successful ekonomy]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 18-19 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Конференція/захід: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 20-гру-2017
Дата внесення: 31-бер-2018
Видавництво: ТНТУ
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
УДК: 338.2
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 18-19
Початкова сторінка: 18
Кінцева сторінка: 19
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24347
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.