Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23191

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShchyhelska, H. O.
dc.contributor.authorShchyhelska, V. R.
dc.contributor.authorSzczygielska, H. O.
dc.contributor.authorSzczygielska, W. R.
dc.coverage.temporal16-17 листопада 2017 року
dc.coverage.temporal16-17 November 2017
dc.date.accessioned2018-01-25T13:58:13Z-
dc.date.available2018-01-25T13:58:13Z-
dc.date.created2017-11-16
dc.date.issued2017-11-16
dc.identifier.citationSzczygielska H. O. Marketing doświadczeń jako nowa technologia marketingowa, na przykładzie marki disney / H. O. Szczygielska, W. R. Szczygielska // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 234. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
dc.identifier.isbn978-966-305-086-7
dc.identifier.isbn978-966-305-087-4
dc.identifier.isbn978-966-305-088-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23191-
dc.format.extent234
dc.language.isopl
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.relation.ispartofBook of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
dc.titleMarketing doświadczeń jako nowa technologia marketingowa, na przykładzie marki disney
dc.title.alternativeExperiential marketing as a new marketing technique illustrated by disney
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc339.138
dc.identifier.citationenShchyhelska H. O., Shchyhelska V. R. (2017) Experiential marketing as a new marketing technique illustrated by disney. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 234 [in Polish].
dc.contributor.affiliationTarnopolski Narodowy Uniwersytet Techniczny im. Iwana Puluja, Ukraina
dc.contributor.affiliationUniwersytet Warszawski, Polska
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.citation.volume3
dc.citation.spage234
dc.citation.epage234
dc.citation.conferenceⅥ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Розташовується у зібраннях:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.