Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23187

Назва: Сутність оцінки привабливості ринку
Інші назви: Evaluation of the market merchantability
Автори: Черниш, О. В.
Шведа, Наталія Михайлівна
Chernysh, O. V.
Shveda, N. M.
Приналежність: Тернопільський національний технічних університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Черниш О. В. Сутність оцінки привабливості ринку / О. В. Черниш, Н. М. Шведа // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 228. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Chernysh O. V., Shveda N. M. (2017) Sutnist otsinky pryvablyvosti rynku [Evaluation of the market merchantability]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 228 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
Конференція/захід: Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 3
Дата публікації: 16-лис-2017
Дата внесення: 25-січ-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16-17 листопада 2017 року
16-17 November 2017
УДК: 621.326
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 228
Початкова сторінка: 228
Кінцева сторінка: 228
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23187
ISBN: 978-966-305-086-7
978-966-305-087-4
978-966-305-088-1
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/9655/1/45.pdf
Перелік літератури: 1. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху; Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха : Пер. с нем / А. Вайсман. - Москва: Интерэксперт, 1995.
2. Кіндрацька Г.І. Оцінка привабливості ринку в процесі формування бізнес-стратегії організації [Електронний ресурс] / Г.І.Кіндрацька. Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/9655/1/45.pdf
References: 1. Vaisman A. Stratehiia marketinha: 10 shahov k uspekhu; Stratehiia menedzhmenta: 5 faktorov uspekha : Per. s nem, A. Vaisman, Moskva: Interekspert, 1995.
2. Kindratska H.I. Otsinka pryvablyvosti rynku v protsesi formuvannia biznes-stratehii orhanizatsii [Electronic resource], H.I.Kindratska. Access mode: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/9655/1/45.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.