Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22985

Назва: Розробка кросплатформеної програми для вдосконалення штучного інтелекту в ігрових стратегіях різного жанру
Інші назви: Development of cross-platform software for improving artificial intelligence in game strategies of different genres
Автори: Свищ, В. В.
Цуприк, Галина Богданівна
Svyshch, V. V.
Tsupryk, H. B.
Приналежність: Тернопільський Національний Технічний Університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Свищ В. В. Розробка кросплатформеної програми для вдосконалення штучного інтелекту в ігрових стратегіях різного жанру / В. В. Свищ, Г. Б. Цуприк // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 2. — С. 163. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку).
Bibliographic description: Svyshch V. V., Tsupryk H. B. (2017) Rozrobka krosplatformenoi prohramy dlia vdoskonalennia shtuchnoho intelektu v ihrovykh stratehiiakh riznoho zhanru [Development of cross-platform software for improving artificial intelligence in game strategies of different genres]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 2, pp. 163 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
Конференція/захід: Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 2
Дата публікації: 16-лис-2017
Дата внесення: 17-січ-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16-17 листопада 2017 року
16-17 November 2017
УДК: 004.41
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 163
Початкова сторінка: 163
Кінцева сторінка: 163
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22985
ISBN: 978-966-305-086-7
978-966-305-087-4
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://www.unrealengine.com/
https://unity3d.com/ru
Перелік літератури: 1. Unreal Engine 4 [Електрoний ресурс] The Unreal Engine 3 game engine will become the basis for Android games (in Russian). Cited 2008-10-22 – Режим доступу: https://www.unrealengine.com/
2. Unity [Електрoний ресурс] Official information on support for GNU/Linux on Unity's website (in English).28.08.2012. Archive of the original 2012-11-21.Using DirectX11 in Unity 4. Unity Technologies. – Режим доступу: https://unity3d.com/ru
References: 1. Unreal Engine 4 [Elektronii resurs] The Unreal Engine 3 game engine will become the basis for Android games (in Russian). Cited 2008-10-22 – Access mode: https://www.unrealengine.com/
2. Unity [Elektronii resurs] Official information on support for GNU/Linux on Unity's website (in English).28.08.2012. Archive of the original 2012-11-21.Using DirectX11 in Unity 4. Unity Technologies, Access mode: https://unity3d.com/ru
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.