Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22576

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудавський, Д. В.
dc.contributor.authorКанюк, Ю. І.
dc.contributor.authorШефер, М. С.
dc.coverage.temporal19-22 вересня 2017 року
dc.coverage.temporal19-22 September 2017
dc.date.accessioned2017-12-07T15:56:18Z-
dc.date.available2017-12-07T15:56:18Z-
dc.date.created2017-09-19
dc.date.issued2017-09-19
dc.identifier.citationРудавський Д. В. Оцінювання залишкового ресурсу осі колісної пари локомотива із поверхневою поперечною тріщиною / Д. В. Рудавський, Ю. І. Канюк, М. С. Шефер // Праці конференції „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“, 19-22 вересня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 160–162. — (Методи описування і прогнозування пошкоджуваності матеріалів).
dc.identifier.isbn978-966-305-083-6
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22576-
dc.description.abstractA new calculation methodology of residual lifetime estimation of railway wheel axle is proposed. The methodology is based on kinetic equation of fatigue crack growth, obtained by energy approach of fracture mechanics of materials. It is shown, that comparatively small crack-like defects at the wheel axle surface reach critical sizes in comparatively short run.
dc.format.extent160-162
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofПраці Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“
dc.relation.ispartofProceeding of the International Conference “In-Service Damage of Materials, its Diagnostics and Prediction”
dc.titleОцінювання залишкового ресурсу осі колісної пари локомотива із поверхневою поперечною тріщиною
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017; © Ternopil Ivan Pulu’uj National Technical University, 2017
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.relation.references1. Рудавський Д. В. Залишковий ресурс металевих елементів конструкцій у водневмісних середовищах. – К.: Наук. думка, 2011. – 208 с.
dc.relation.references2. Скальський В. Р., Рудавський Д. В., Басараб Р. М. Оцінка залишкової довговічності труб магістральних нафтопроводів із поверхневими тріщинами // Методи розв’язування прикладних задач механіки деформівного твердого тіла. – Дніпропетровськ: Ліра, 2012. – Вип. 13. – С. 344–350.
dc.relation.references3. Скальський В. Р., Рудавський Д. В., Дубицький О. С. Розрахунок залишкового ресурсу ресорного листа з наявною поверхневою тріщиною // Проблемы прочности. – 2013. – № 1. – С. 33–42.
dc.relation.references4. Оцінка розвитку втомного руйнування в’язких конструкційних сталей / В. Р. Скальський, Д. В. Рудавський, П. Я. Галан, І. М. Лясота, П. П. Великий, Я. Д. Толопко // Вісник Дніпропетровськ. нац. ун-ту залізн. транспорту ім. акад. В. Лазаряна. – 2010. – Вип. 33. – С. 251–254.
dc.relation.references5. Андрейкив А. Е., Дарчук А. И. Усталостное разрушение и долговечность конструкций. – К.: Наук. думка, 1992. – 184 с.
dc.relation.references6. Бахвалов Н. С., Жидков Н. П., Кобельков Г. М. Численные методы. – М.: Бином, 2001. – С. 363–375.
dc.relation.referencesen1. Rudavskyi D. V. Zalyshkovyi resurs metalevykh elementiv konstruktsii u vodnevmisnykh seredovyshchakh, K., Nauk. dumka, 2011, 208 p.
dc.relation.referencesen2. Skalskyi V. R., Rudavskyi D. V., Basarab R. M. Otsinka zalyshkovoi dovhovichnosti trub mahistralnykh naftoprovodiv iz poverkhnevymy trishchynamy, Metody rozviazuvannia prykladnykh zadach mekhaniky deformivnoho tverdoho tila, Dnipropetrovsk: Lira, 2012, Iss. 13, P. 344–350.
dc.relation.referencesen3. Skalskii V. R., Rudavskii D. V., Dubitskii O. S. Rozrakhunok zalishkovoho resursu resornoho lista z naiavnoiu poverkhnevoiu trishchinoiu, Problemy prochnosti, 2013, No 1, P. 33–42.
dc.relation.referencesen4. Otsinka rozvytku vtomnoho ruinuvannia viazkykh konstruktsiinykh stalei, V. R. Skalskyi, D. V. Rudavskyi, P. Ya. Halan, I. M. Liasota, P. P. Velykyi, Ya. D. Tolopko, Visnyk Dnipropetrovsk. nats. un-tu zalizn. transportu im. akad. V. Lazariana, 2010, Iss. 33, P. 251–254.
dc.relation.referencesen5. Andreikiv A. E., Darchuk A. I. Ustalostnoe razrushenie i dolhovechnost konstruktsii, K., Nauk. dumka, 1992, 184 p.
dc.relation.referencesen6. Bakhvalov N. S., Zhidkov N. P., Kobelkov H. M. Chislennye metody, M., Binom, 2001, P. 363–375.
dc.identifier.citationenRudavskyi D. V., Kaniuk Yu. I., Shefer M. S. (2017) Otsiniuvannia zalyshkovoho resursu osi kolisnoi pary lokomotyva iz poverkhnevoiu poperechnoiu trishchynoiu. Proceedings of the Conference „In-service damage of materials, its diagnostics and prediction“ (Tern., 19-22 September 2017), pp. 160-162 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationФізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України, Львів
dc.contributor.affiliationЛьвівський національний університет імені Івана Франка, Львів
dc.citation.journalTitleПраці Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“
dc.citation.spage160
dc.citation.epage162
dc.citation.conferenceⅤ Міжнародна науково-технічна конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.