Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22529
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Моначин, Інна Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-01T12:14:50Z | - |
dc.date.available | 2017-12-01T12:14:50Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Моначин І.Л. Зошит для самопізнання та розвитку з курсу «Психологія» / І.Л. Моначин. - Тернопіль : ФОП Паляниця, 2017. - 42 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22529 | - |
dc.description | Лабораторні роботи призначено для самопізнання та розвитку студентів з курсу "Психологія". | uk_UA |
dc.description | Рекомендовано до друку методичною радою факультету економіки та менеджменту ТНТУ ім. І. Пулюя (протокол No 1 від 30 серпня 2017 року). | - |
dc.description.abstract | На даному курсі студенти здійснюють самопізнання своїх власних психічних процесів, розвивають себе як особистість та формують навички ефективного психологічного аналізу різних етапів особистого та соціального життя (індивідуальна поведінка, планування сімейних стосунків, створення організаційно-виробничих систем, взаємозв’язок різних суб’єктів трудових відносин, попит і пропозиція людських відносин). Кожну людину потрібно розглядати не просто як носія певної суми знань, а як особистість, громадянина держави з властивими йому цінностями, моральністю, інтересами. Модель сучасної людини не обмежується формальним показником освіченості – засвоєнням сукупності професійних знань та вмінь, що відповідають освітнім державним стандартам; вона доповнюється інтелектуальною компетентністю, ініціативою, самоорганізацією та саморегуляцією. | uk_UA |
dc.description.abstract | On this course, students conduct self-knowledge of their own mental processes, develop themselves as a personality and form the skills of effective psychological analysis of various stages of personal and social life (individual behavior, family relationships planning, creation of managing productive systems, interconnection of various subjects of labor relations, demand and supply of human relations). Every person should be considered not only as a bearer of a certain amount of knowledge, but as a personality, a citizen of the state with its inherent values, morals, and interests. The model of a modern person is not limited by a formal indicator of education, so called assimilation of a set of professional knowledge and skills corresponding to educational state standards; It is complemented by intellectual competence, initiative, self-organization and self-regulation. | - |
dc.description.tableofcontents | Завдання 1. Тема: Вивчення особистості за допомогою психогеометричного тесту 5 Завдання 2. Тема: Дослідження «Я-концепції» в діяльності людини 9 Завдання 3. Тема: Дослідження самооцінки особистості за рангуванням еталонного ряду. 12 Завдання 4. Тема: Визначення домінуючого типу сприймання за роботою провідних аналізаторів 14 Завдання 5. Тема: Визначення обсягу оперативної памяті 17 Завдання 6. Тема: Визначення обсягу логічної і механічної пам’яті 18 Завдання 7. Тема: Вивчення міцності запам’ятовування 18 Завдання 8. Тема: Визначення домінування абстрактного чи конкретного типу мислення за методикою «Виділення суттєвих ознак» 19 Завдання 9. Тема: Вивчення логічно-понятійного мислення за тестом «Складні аналогії» 21 Завдання 10. Тема: Визначення швидкості і гнучкості мислення за методикою «Індивідуальні особлвості розв’язування задач» 23 Завдання 11. Тема: Дослідження емоційності чутливості особистості 24 Завдання 12. Тема: Дослідження типу темпераменту за питальником ЕРІ (Г. Айзенк). 26 Завдання 13. Тема: Дослідження концентрації уваги 30 Завдання 14. Тема: Дослідження вибірковості уваги 33 Завдання 15. Тема: Оцінка переключення уваги 34 Завдання 16. Тема: Дослідження індивідуальних особливостей уяви 39 Психологічний автопортрет особистості 40 | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ФОП Паляниця | - |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | індивідуальність | - |
dc.subject | індивід | - |
dc.subject | психічні процеси | - |
dc.subject | мислення | - |
dc.subject | пам’ять | - |
dc.subject | інтелект | - |
dc.subject | темперамент | - |
dc.subject | характер | - |
dc.subject | спілкування | - |
dc.title | Зошит для самопізнання та розвитку з курсу «Психологія» | uk_UA |
dc.type | Laboratory Instructions | uk_UA |
dc.rights.holder | © Моначин І.Л., 2017 | uk_UA |
dc.coverage.placename | Тернопіль | - |
dc.format.pages | 42 | - |
dc.subject.udc | 159.9 | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | ТНТУ ім. І. Пулюя | uk_UA |
dc.coverage.country | UA | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчальна література кафедри психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
dlja_ekonomistiv_2017.docx | 715,11 kB | Microsoft Word XML | View/Open | |
dlja_ekonomistiv_2017.djvu | 692,87 kB | DjVu | View/Open | |
dlja_ekonomistiv_2017.pdf | 1,4 MB | Adobe PDF | View/Open | |
dlja_ekonomistiv_2017__COVER.png | 150,09 kB | image/png | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Admin Tools