Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія-
dc.date.accessioned2017-07-04T05:19:29Z-
dc.date.available2017-07-04T05:19:29Z-
dc.date.issued2017-06-
dc.identifier.citationЖурнал «Маркетинг і менеджмент інновацій»en_US
dc.identifier.otherJEL Classification: L21, M21, M31, L68-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21490-
dc.language.isouken_US
dc.publisherСумський державний університетen_US
dc.titleОбґрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритівen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holderЯкимишин Л. Я.en_US
dc.coverage.placename«Маркетинг і менеджмент інновацій» Сумський державний університетen_US
dc.format.pages109 - 120-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяen_US
dc.citation.issue2, 2017-
dc.coverage.countryUAen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mmi2017_2_109_120.pdf401,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора