Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21169

Назва: Екологічний маркетинг: необхідність виникнення, поняття, характеристика
Інші назви: Environmental marketing: the need of appearance, concept, characteristics
Автори: Оксентюк, Богдана Андріївна
Oksentyuk, Bohdana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Оксентюк Б. А. Екологічний маркетинг: необхідність виникнення, поняття, характеристика / Богдана Оксентюк // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“, 27-28 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 55–57. — (Секція 2. Маркетингові технології підприємства: актуальні питання, досягнення та інновації).
Bibliographic description: Oksentyuk B. (2017) Ekolohichnyi marketynh: neobkhidnist vynyknennia, poniattia, kharakterystyka [Environmental marketing: the need of appearance, concept, characteristics]. Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development” (Tern., 15-16 April 2004), pp. 55-57 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development”
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 27-кві-2017
Дата внесення: 16-чер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 27-28 квітня 2017 року
15-16 April 2004
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 55-57
Початкова сторінка: 55
Кінцева сторінка: 57
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21169
Власник авторського права: © Факультет економіки та менеджменту, 2017; © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.