Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедак, Сергій Ігнатович-
dc.contributor.authorFedak, Serhiy Ihnatovych-
dc.date.accessioned2017-06-14T07:08:11Z-
dc.date.available2017-06-14T07:08:11Z-
dc.date.issued2016-11-24-
dc.identifier.citationФедак С.І. Викладання предметів циклу фундаментальних і професійно орієнтованих дисциплін англійською мовою для іноземних студентів будівельних спеціальностей / С.І.Федак // Вісник Черкаського університету — 2016. —№ 15.2016. — С.111-119.en_US
dc.identifier.issn2076-586X-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21086-
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанням викладання предметів циклу професійно орієнтованих дисциплін для іноземних студентів спеціальності «Будівництво». Зосереджено увагу на особливостях побудови занять, структурі навчальних курсів, методах і прийомах викладання дисциплін. Указано на труднощі, які виникають під час викладання цих предметів іноземним студентам, зокрема використання термінів, математичних позначень тощо. Підкреслено важливість міждисциплінарних зв’язків, а також запропоновано способи раціонального опрацювання теоретичного матеріалу іноземними студентами.en_US
dc.description.abstractWhile delivering lectures, it’s important to provide students with printed texts, for them to get acquainted with material before. It simplifies understanding and illustrates theoretical issues in some way. Student-professor interaction brings better result in the process of studying. Students are encouraged to ask questions and share their own ideas and discoveries. They eagerly discuss the problems with their group matesen_US
dc.format.extent111-119-
dc.publisherЧеркаський національний університет імені Богдана Хмельницькогоen_US
dc.subjectвища математикаen_US
dc.subjectбудівельна механікаen_US
dc.subjectопір матеріалівen_US
dc.subjectвикладанняen_US
dc.subjectіноземні студентиen_US
dc.subjectтермінen_US
dc.subjectміждисциплінарні зв’язкиen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjecthigher mathematicsen_US
dc.subjectstructural mechanicsen_US
dc.subjectStrength of Materialsen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectinternational studentsen_US
dc.subjecttermen_US
dc.subjectinterdisciplinary connectionsen_US
dc.subjectindependent worken_US
dc.titleВикладання предметів циклу фундаментальних і професійно орієнтованих дисциплін англійською мовою для іноземних студентів будівельних спеціальностейen_US
dc.title.alternativeTeaching of fundamental and professionally oriented subjects to foreign students of civil engineering departmenten_US
dc.typeArticleen_US
dc.coverage.placenameЧеркаський національний університет імені Богдана Хмельницькогоen_US
dc.subject.udc372.862en_US
dc.subject.udc531en_US
dc.relation.references1. Семененко І. Є. Особливості фахової підготовки іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів / І. Є. Семененко // Педагогічний процес : теорія і практика. – 2014. – Вип. 2. – С. 33–36.en_US
dc.relation.references2. Білоус О. А., Максименко Ю. М. Особливості математичної підготовки студентів-іноземців : міжнар. наук-практ. семінар [«Актуальні проблеми навчання іноземних студентів на сучасному етапі»], (м. Суми, 28–29 лют. 2012 р.). – Суми, 2012. – С. 148–151.en_US
dc.relation.references3. Віхрова О. В. Методичні особливості навчання математики іншомовних студентів на підготовчих факультетах вітчизняних вузів / О. В. Віхрова, Н. О. Зінонос // Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. праць. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – С. 5–8.en_US
dc.relation.references4. Милованова И. А. Формирование математических понятий у студентов- иностранцев в условиях постепенного овладения русским языком: автореф. дисс. ... канд. пед. Наук : 13.00.02 / И. А. Милованова. – Москва, 1995. – 17 с.en_US
dc.relation.references5. Карупу О. В. Аналіз практики викладання вищої математики українським та іноземним студентам в Національному авіаційному університеті / О. В. Карупу, Т. А. Олешко, В. В. Пахненко // Science and Education a New Dimension : Pedagogy and Psychology. – 2013. – Vol. 5. – С. 88–92.en_US
dc.relation.references6. Про деякі особливості викладання математичних дисциплін іноземним студентам за кредитно-модульною системою / О. В. Карупу, Т. А. Олешко, В. В. Пахненко // Вісник Черкаського університету. Серія : «Педагогічні науки». – 2013. – Вип. 8 (261). – С. 52–57en_US
dc.relation.references7. Баженов В. А. Будівельна механіка : Розрахункові вправи. Задачі. Комп’ютерне тестування : навч. посібн. / В. А. Баженов, Г. М. Іванченко, О. В. Шишов, С. О. Пискунов. – 3-є вид. – Київ : Каравела, 2010. – 504 с.en_US
dc.relation.references8. Баженов В. А. Будівельна механіка. Комп’ютерні технології : підручник / В. А. Баженов, А. В. Перельмутер, О. В. Шишов / за заг. ред. докт. техн. наук, проф. В. А. Баженова. – Київ : Каравела, 2009. – 696 с.en_US
dc.relation.references9. Вороніна Г. Р. Шляхи ефективного вивчення професійно-орієнтованої термінології студентами технічних спеціальностей : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції «Новітні освітні технології в контексті євроінтеграції». – [Eлектронний ресурс]. – Режим доступу: http://confesp.fl.kpi.ua/node/1209.en_US
dc.relation.references10. Грицик Т. А. Психолого-педагогічні особливості навчання вищої математики студентів-іноземців / Т. А. Грицик // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2014. – № 5. – С. 235–245.en_US
dc.relation.references11. Measurement units. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.bipm.org/en/measurement-units/base-units.html.en_US
dc.relation.references12. Джеджула О. М. Методика викладання технічних дисциплін англійською мовою на основі використання мультимедійних засобів / О. М. Джеджула, В. М. Пришляк, Т. А. Хом’яківська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2014. – Вип. 37. – С. 387–392.en_US
dc.relation.referencesen1. Semenenko, I. Ye. (2014) Peculiarities of professional training of foreign students in higher technical educational institutions. (Pedagogical process: theory and practice), 2, 33–36 (in Ukr.)en_US
dc.relation.referencesen2. Bilous, O. A. (2014). Peculiarities of mathematic training of foreign students (Pedagogical sciences: theory, history, innovation technologies), 5 (39), 244 (in Ukr.)en_US
dc.relation.referencesen3. Vihrova, O. V. (2013). Methodical peculiarities of teaching mathematics to foreign students of pre-training departments of the universities (Actual issues of pure science education), 5–8 (in Ukr.)en_US
dc.relation.referencesen4. Milovanova, I. A. (1995). Formation of mathematic notions in foreign students in the conditions of step-by-step mastering of Russian. Moscow (in Rus.)en_US
dc.relation.referencesen5. Karupu, O. V., Oleshko, T. A., & Pahnenko, V. V. (2013). Analysis of teaching higher mathematics of Ukrainian and foreign students in the National Aviation University. (Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology), 5, 88–92 (in Ukr.)en_US
dc.relation.referencesen6. Karupu, O. V., Oleshko, T. A., & Pahnenko, V. V. (2013). Some peculiarities of teaching mathematic subjects by credit-module system (Newsleter of Cherkasy University: pedagogical sciences), 8 (261), 52–57 (in Ukr.)en_US
dc.relation.referencesen7. Bazhenov, V. A., Ivanchenko, G. M., Shyshov, O. V., & Piskunov, S. O. (2010). Structural mechanics: Calculation exercises. Tasks. Computer testing. Kyiv: Karavela (in Ukr.)en_US
dc.relation.referencesen8. Bazhenov, V. A., Perelmuter, A. V., & Shyshov, O. V. (2009). Structural mechanics: Computer technologies. Kyiv: Karavela (in Ukr.)en_US
dc.relation.referencesen9. Voronina, H. P. Ways of effective studying of professionally oriented vocabulary by technical students. Retrieved from http://confesp.fl.kpi.ua/node/1209.en_US
dc.relation.referencesen10. Hrytsyk, T. A. (2014). Psychological and pedagogical peculiarities of teaching higher mathematics to foreign students. (Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies), 5, 235–245 (in Ukr.)en_US
dc.relation.referencesen11. Measurement units. Retrieved from www.bipm.org/en/measurement-units/base-units.html.en_US
dc.relation.referencesen12. Dzhedzhula, O. M. (2014). Methods of teaching technical subjects using multimedia means in English. (Modern information technologies and innovation methods of teaching specialists: methodology, theory, experience, problem), 37, 387–392 (in Ukr.)en_US
dc.coverage.countryUAen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри вищої математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Thesis-Fedak_S-Teaching_of_fundamental_and_professionally_oriented_subjects_to__2016.pdf1,83 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора