Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21017

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPolinkevych, O. M.
dc.coverage.temporal11-12 травня 2017 року
dc.date.accessioned2017-06-08T16:49:09Z-
dc.date.available2017-06-08T16:49:09Z-
dc.date.created2017-05-11
dc.date.issued2017-05-11
dc.identifier.citationPolinkevych O. M. Wybór podejść do tworzenia strategii innowacji przedsiębiorstw / O. M. Polinkevych // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: теорія, методологія, організація обліку та оподаткування“, 11-12 травня 2017 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2017. — С. 18–20. — (Секція 1. Структурні трансформації системи менеджменту: вітчизняна практика та міжнародний досвід).
dc.identifier.isbn978-617-7331-36-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21017-
dc.format.extent18-20
dc.language.isopl
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherFOP Palianitsia V.A.
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: теорія, методологія, організація обліку та оподаткування“
dc.relation.ispartofProceedings of the International Scientific Conference "Development of social and economic systems in economic space: theory, methodology, organization of accounting and taxation"
dc.titleWybór podejść do tworzenia strategii innowacji przedsiębiorstw
dc.typeArticle
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.format.pages3
dc.relation.references1. Ansoff, I. (1965). The firm of the future. Harvard Business Review. wrzesień–październik. s. 162–178.
dc.relation.references2. Mintzberg, H. (1987). Crafting strategy. Harvard Business Review. lipiec–sierpień. s. 66–75.
dc.relation.references3. Mirski, A. (2014). Strategie innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem zeszyty naukowe politechniki śląskiej. Seria: organizacja i zarządzanie z. 74. Nr kol. 1921. s. 557–568.
dc.relation.references4. Tidd, Joe, Bessant, Jonn (2013). Zarządzanie innowacjami. Integracja zmian technologicznych, rynkowych i organizacyjnych. Warszawa. Oficyna. 836 s.
dc.relation.referencesen1. Ansoff, I. (1965). The firm of the future. Harvard Business Review. wrzesień–październik. s. 162–178.
dc.relation.referencesen2. Mintzberg, H. (1987). Crafting strategy. Harvard Business Review. lipiec–sierpień. s. 66–75.
dc.relation.referencesen3. Mirski, A. (2014). Strategie innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem zeszyty naukowe politechniki śląskiej. Seria: organizacja i zarządzanie z. 74. Nr kol. 1921. s. 557–568.
dc.relation.referencesen4. Tidd, Joe, Bessant, Jonn (2013). Zarządzanie innowacjami. Integracja zmian technologicznych, rynkowych i organizacyjnych. Warszawa. Oficyna. 836 s.
dc.identifier.citationenPolinkevych O. M. (2017) Wybór podejść do tworzenia strategii innowacji przedsiębiorstw. Proceedings of the International Scientific Conference "Development of social and economic systems in economic space: theory, methodology, organization of accounting and taxation" (Tern., 11-12 travnia 2017 roku), pp. 18-20 [in Polish].
dc.contributor.affiliationWschodnioeuropejski Uniwersytet Narodowy im. Łesi Ukrainki
dc.citation.journalTitleМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: теорія, методологія, організація обліку та оподаткування“
dc.citation.spage18
dc.citation.epage20
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: теорія, методологія, організація обліку та оподаткування“
Appears in Collections:Конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: теорія, методологія, організація обліку та оподаткування“ (2017)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.