Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6640

Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorХарченко, Володимир Миколайовичuk
dc.contributor.authorВаврикович, Любов Василівнаuk
dc.coverage.temporal18-21 квітня 2013 р.uk
dc.coverage.temporal18-21 April 2013uk
dc.date.accessioned2015-12-22T15:27:08Z-
dc.date.available2015-12-22T15:27:08Z-
dc.date.created2013-04-18uk
dc.date.issued2013-04-18uk
dc.identifier.citationХарченко В. М. Формування пізнавальної активності учнів у процесі вивчення алгебри в 10-11 класах із використанням LMS Moodle / Харченко В. М., Ваврикович Л. В. // FOSS Lviv 2013, 18-21 квітня 2013 р. — Львів, 2013 — С. 182-185.uk
dc.identifier.isbn978-966-2598-14-8uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6640-
dc.description.abstractFormation of cognitive activity in the study of algebra in grades 10-11 with LMS Moodle. The report shows how the use of LMS Moodle allows to improve the organization of independent work, learning activates cognitive activity and contributes to better prepare students for external assessment in mathematics.uk
dc.format.extent182-185uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofМатеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції FOSS Lviv 2013uk
dc.relation.ispartofProceedings of the third international scientific and practical conference FOSS Lviv 2013uk
dc.titleФормування пізнавальної активності учнів у процесі вивчення алгебри в 10-11 класах із використанням LMS Moodleuk
dc.title.alternativeFormation of cognitive activity of students in the study of algebra in grades 10-11, using LMS Moodleuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Львівuk
dc.coverage.placenameUkraine, Lvivuk
dc.relation.references1) Горошко Ю.В. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики з використанням НІТ. / Ю.В. Горошко, А.В. Пеньков. // Проблеми інформатизації освіти: зб. наук. праць, К.: УДПУ, 1993, С.47-54.uk
dc.relation.references2) Дубинчук Е.С. Активизация познавательной деятельности учащихся средних професионально-технических училищ в процесе обучения математике. / Е.С. Дубинчук. – К.: Вища школа, 1987. – 101 с.uk
dc.relation.references3) Ігнатенко М.Я. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів старших класів при вивченні математики. / М.Я. Ігнатенко. ‒ К.: Тираж, 1997. – 300 с.uk
dc.relation.references4) Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. / С.Л. Рубинштейн. – М.: Педагогика, 1989. – 320 с.uk
dc.relation.references5) Шамова Т.И. Активизация учения школьников. / Т.И. Шамова. – М.: Педагогика, 1982 – 208 с.uk
dc.relation.references6) Щукина Г.И. Актуальные вопросы формирования интереса в обучении. / Г.И. Щукина. – М.: Просвещение, 1984. – 176 с.uk
dc.relation.references7) Щукина Г.И. Педагогические проблемы формирования познавательных интересов учащихся. / Г.И. Щукина. – М.: Педагогика, 1988. – 203 с.uk
dc.relation.references8) Харченко В.М. Використання електронного навчального курсу математики як засобу підготовки до ЗНО / В.М. Харченко, Л.В. Ваврикович, І.І. Карпенко // Друга міжнародна науково-практична конференція FOSS Lviv 2012: Збірник наукових праць. Львів, 26-28 квітня. – Львів, 2012. – С.58- 63.uk
dc.relation.referencesen1) Horoshko Yu.V. Aktyvizatsiia piznavalnoi diialnosti uchniv na urokakh matematyky z vykorystanniam NIT., Yu.V. Horoshko, A.V. Penkov., Problemy informatyzatsii osvity: zb. nauk. prats, K.: UDPU, 1993, P.47-54.uk
dc.relation.referencesen2) Dubinchuk E.S. Aktivizatsiia poznavatelnoi deiatelnosti uchashchikhsia srednikh profesionalno-tekhnicheskikh uchilishch v protsese obucheniia matematike., E.S. Dubinchuk. – K.: Vishcha shkola, 1987. – 101 p.uk
dc.relation.referencesen3) Ihnatenko M.Ya. Aktyvizatsiia navchalno-piznavalnoi diialnosti uchniv starshykh klasiv pry vyvchenni matematyky., M.Ya. Ihnatenko. ‒ K.: Tyrazh, 1997. – 300 p.uk
dc.relation.referencesen4) Rubinshtein S.L. Osnovy obshchei psikholohii., S.L. Rubinshtein. – M.: Pedahohika, 1989. – 320 p.uk
dc.relation.referencesen5) Shamova T.I. Aktivizatsiia ucheniia shkolnikov., T.I. Shamova. – M.: Pedahohika, 1982 – 208 p.uk
dc.relation.referencesen6) Shchukina H.I. Aktualnye voprosy formirovaniia interesa v obuchenii., H.I. Shchukina. – M.: Prosveshchenie, 1984. – 176 p.uk
dc.relation.referencesen7) Shchukina H.I. Pedahohicheskie problemy formirovaniia poznavatelnykh interesov uchashchikhsia., H.I. Shchukina. – M.: Pedahohika, 1988. – 203 p.uk
dc.relation.referencesen8) Kharchenko V.M. Vykorystannia elektronnoho navchalnoho kursu matematyky yak zasobu pidhotovky do ZNO, V.M. Kharchenko, L.V. Vavrykovych, I.I. Karpenko, Druha mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia FOSS Lviv 2012: Zbirnyk naukovykh prats. Lviv, 26-28 kvitnia. – Lviv, 2012. – P.58- 63.uk
dc.identifier.citationenKharchenko V. M., Vavrikovich L. V. (2013) Formuvannia piznavalnoi aktyvnosti uchniv u protsesi vyvchennia alhebry v 10-11 klasakh iz vykorystanniam LMS Moodle [Formation of cognitive activity of students in the study of algebra in grades 10-11, using LMS Moodle]. FOSS Lviv 2013 (Ukraine, Lviv, 18-21 April 2013), pp. 182-185 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationНіжинський державний університет ім. Миколи Гоголя, volmkhar@gmail.comuk
Występuje w kolekcjach:FOSS Lviv 2013



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi