Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5798

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorМеленчук, Юлія Тарасівна-
dc.date.accessioned2015-08-26T06:39:04Z-
dc.date.available2015-08-26T06:39:04Z-
dc.date.issued2015-08-22-
dc.identifier.citationМеленчук Ю.Т. Формування ефективної системи маркетингового планування на підприємстві: дис. на здобуття наук. ступ. к.е.н. / Ю.Т.Меленчук. - ТНТУ, 2015. - 294 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5798-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.titleФормування ефективної системи маркетингового планування на підприємствіuk
dc.typeThesisuk
dc.subject.udc658.8.012.2uk
dc.subject.udc621-
thesis.degree.discipline08.00.04 — економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)-
Ebben a gyűjteményben:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!