Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5578

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯсній, Петро Володимирович-
dc.contributor.authorПиндус, Юрій Іванович-
dc.contributor.authorЯсній, Олег Петрович-
dc.contributor.authorYasniy, Petro-
dc.contributor.authorPyndus, Yuriy-
dc.contributor.authorYasniy, Oleh-
dc.date.accessioned2015-02-28T19:16:12Z-
dc.date.available2015-02-28T19:16:12Z-
dc.date.issued2015-02-28T19:16:12Z-
dc.identifier.citationЯсній П.В. Міцність і довговічність елементів конструкцій за змінної амплітуди навантаження: монографія / Ясній П.В., Пиндус Ю.І., Ясній О.П. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2013. – 173 с.-
dc.identifier.citationЯсній П.В. Міцність і довговічність елементів конструкцій за змінної амплітуди навантаження: монографія / Ясній П.В., Пиндус Ю.І., Ясній О.П. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2013. – 173 с.-
dc.identifier.isbn978-966-305-057-7-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5578-
dc.description.abstractМонографія стосується прогнозування довговічності важливих еле- ментів конструкцій за змінної амплітуди навантаження. Розглянуто осно- вні детерміністичні й статистичні підходи до оцінювання росту втомних тріщин за нерегулярного навантаження. Побудовано моделі росту втом- них тріщин за змінної амплітуди навантаження, зокрема і з урахуванням статистичних характеристик навантаження, механічних властивостей і ге- ометрії тріщини. Запропоновані детерміністичні та статистичні методи за- стосовані для оцінки залишкової довговічності елементів конструкцій крила транспортного літака та осей колісних пар локомотивів за нерегуля- рного навантаження. Призначена для наукових та інженерно-технічних працівників, а та- кож аспірантів і студентів, які спеціалізуються у галузі прогнозування експлуатаційного ресурсу і забезпечення надійності експлуатації елемен- тів конструкцій.uk
dc.description.abstractThe book concerns the lifetime prediction of important structural elements under variable amplitude loading. The main deterministic and statistical approaches for evaluation of fatigue cracks growth under irregular loading are considered. The models of fatigue crack growth under variable amplitude loading, considering the statistical characteristics of the loading, mechanical properties and geometry of the crack, are built. The proposed deterministic and statistic methods were applied to estimate the residual durability of structural elements of transport airplane wing and locomotive railway axle under operational loading. The book is useful for scientists and technical staff, as well as for students and postgraduates specializing in lifetime prediction and in reliability of structural elements.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмеханіка руйнувванняuk
dc.subjectвтомаuk
dc.subjectріст тріщинuk
dc.subjectперевантаження розтягомuk
dc.subjectстатистичний аналізuk
dc.subjectзатримка росту тріщинuk
dc.subjectколісна пара локомотиваuk
dc.subjectвипадкове навантаженняuk
dc.subjectfatigue crack growthuk
dc.subjectsingle overloaduk
dc.subjectcrack growth modeluk
dc.titleМіцність і довговічність елементів конструкцій за змінної амплітуди навантаженняuk
dc.title.alternativeStrength and durability of structural elements under variable amplitudeuk
dc.typeMonographuk
dc.subject.udc620.1uk
dc.subject.udc539.3uk
dc.subject.udc539.4uk
dc.subject.bbk30.121uk
Розташовується у зібраннях:Монографії Яснія П. В.
Зібрання книг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.