Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4670
Назва: | Спосіб дрібнення твердого палива, переважно коксу, для феросплавного виробництва |
Інші назви: | Method of grinding solid fuel, mainly coke for ferroalloy production Способ измельчения твердого топлива, преимущественно кокса для ферросплавного производства |
Автори: | Орлов, Володимир Олександрович Рязанцев, Олексій Анатолійович Orlov, Volodymyr Oleksandrovych Riazantsev, Oleksii Anatoliiovych Орлов, Владимир Александрович Рязанцев, Алексей Анатольевич |
Бібліографічний опис: | Патент 80758 UA, МПК B07B 1/00, B07B 9/00. Спосіб дрібнення твердого палива, переважно коксу, для феросплавного виробництва [Текст] / Орлов Володимир Олександрович, Рязанцев Олексій Анатолійович (Україна) - опубл. 10.06.2013. Patent 80758 UA, MPK B07B 1/00, B07B 9/00. Method of grinding solid fuel, mainly coke for ferroalloy production [Text] / Orlov Volodymyr Oleksandrovych, Riazantsev Oleksii Anatoliiovych (Ukraine) - publ. 10.06.2013. Патент 80758 UA, МПК B07B 1/00, B07B 9/00. Способ измельчения твердого топлива, преимущественно кокса для ферросплавного производства [Текст] / Орлов Владимир Александрович, Рязанцев Алексей Анатольевич (Украина) - опубл. 10.06.2013. |
Дата публікації: | 10-чер-2013 |
Дата внесення: | 24-вер-2014 |
Теми: | B07B 1/00 B07B 9/00 комбінування пристроїв для просіювання або просівання або для розділення твердих матеріалів за допомогою газових або повітряних потоків загальна схема розташування установок, наприклад технологічна схема сортування твердих матеріалів за допомогою грохотів, сит і т.п. |
Короткий огляд (реферат): | Спосіб дрібнення твердого палива, переважно, коксу для феросплавного виробництва, що включає попереднє грохочення палива, з виділенням класу 10-25 мм, вибірне дрібнення та розсів палива, що залишилося, до отримання палива класу 10-25 мм (коксового "горіху"), який відрізняється тим, що для попереднього грохочення палива, переважно, валового коксу мокрого гасіння, його направляють конвеєром валового коксу на валковий грохот для розділення на класи +25 мм та 0-25 мм, при цьому кокс класу 0-25 мм, через інерційний грохот, де його поділяють на класи 10-25 мм й 0-10 мм, направляють до бункерів для відвантаження споживачу, а паливо у вигляді доменного коксу класу +25 мм, з валкового грохоту прямує до двовалкової дробарки мобільного дробильного комплексу (МДК), який складають з дробарки та стрічкових конвеєрів, зв’язаних між собою та встановлених на залізничних вагонах, після чого подрібнене паливо, конвеєрами МДК, направляють до зв’язаного з ними конвеєра валового коксу, звідки воно, разом з валовим коксом, знову надходить на валковий грохот й знову розсіюється на класи +25 мм, 10-25 мм, 0-10 мм, а паливо класу +25 мм повторно надходить для подрібнення у дробарку МДК й процес повторюється. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4670 |
Інші ідентифікатори: | 80758 |
Власник авторського права: | ® Орлов Володимир Олександрович, Рязанцев Олексій Анатолійович |
Тип вмісту: | Other |
Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.