Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3893
Назва: | Оправка для розточування кільцевих канавок в корпусних деталях |
Інші назви: | Mandrel for boring annular grooves in basic parts Оправка для растачивания кольцевых канавок в корпусных деталях |
Автори: | Гевко, Ігор Богданович Матвійчук, Анатолій Васильович Рогатинський, Роман Михайлович Hevko, Ihor Bohdanovych Matviichuk, Anatolii Vasyliovych Rohatynskyi, Roman Mykhailovych Гевко, Игорь Богданович Матвийчук, Анатолий Васильевич Рогатинский, Роман Михайлович |
Бібліографічний опис: | Патент 62617 UA, МПК B23B 5/00. Оправка для розточування кільцевих канавок в корпусних деталях [Текст] / Матвійчук Анатолій Васильович, Гевко Ігор Богданович, Рогатинський Роман Михайлович (Україна) - опубл. 15.12.2003. Patent 62617 UA, MPK B23B 5/00. Mandrel for boring annular grooves in basic parts [Text] / Rohatynskyi Roman Mykhailovych, Matviichuk Anatolii Vasyliovych, Hevko Ihor Bohdanovych (Ukraine) - publ. 15.12.2003. Патент 62617 UA, МПК B23B 5/00. Оправка для растачивания кольцевых канавок в корпусных деталях [Текст] / Рогатинский Роман Михайлович, Матвийчук Анатолий Васильевич, Гевко Игорь Богданович (Украина) - опубл. 15.12.2003. |
Дата публікації: | 15-гру-2003 |
Дата внесення: | 24-вер-2014 |
Теми: | B23B 5/00 токарні верстати або пристрої, пристосовані для обробки спеціальних виробів допоміжні пристрої, спеціально призначені для них |
Короткий огляд (реферат): | Оправка для розточування кільцевих канавок в корпусних деталях, яка виконана у вигляді хвостовика, який є у взаємодії із втулкою з можливістю осьового переміщення, в нижній частині якої радіально розміщені різці, механізмів відносного осьового переміщення різців і канавок для виходу стружки, яка відрізняється тим, що до нижньої торцевої частини хвостовика шарнірно закріплено шарнірний ромбічний механізм з можливістю переміщення зі зміною форми, при цьому твірними ромбічного механізму є верхні важелі, з’єднані між собою верхніми кінцями, з нижньою торцевою частиною хвостовика - шарнірно, а нижніми кінцями - з верхніми кінцями видовжених важелів, і при цьому утворено ромбічний шарнірний механізм, регулювання величини ромбічного механізму може бути здійснено за допомогою виконання додаткових отворів на видовжених важелях, а на вільних кінцях видовжених важелів, на протилежно розміщених кінцях, шарнірно радіально закріплені різці, причому у нижній частині втулки, над радіальними пазами, напроти двох бокових верхніх шарнірів виконані наскрізні вікна прямокутної форми шириною, більшою від суми товщин важелів, і висотою, більшою від половини ходу хвостовика. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3893 |
Інші ідентифікатори: | 62617 |
Власник авторського права: | ® Матвійчук Анатолій Васильович, Гевко Ігор Богданович, Рогатинський Роман Михайлович |
Тип вмісту: | Other |
Розташовується у зібраннях: | 2003 |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.