Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3893

Назва: Оправка для розточування кільцевих канавок в корпусних деталях
Інші назви: Mandrel for boring annular grooves in basic parts
Оправка для растачивания кольцевых канавок в корпусных деталях
Автори: Гевко, Ігор Богданович
Матвійчук, Анатолій Васильович
Рогатинський, Роман Михайлович
Hevko, Ihor Bohdanovych
Matviichuk, Anatolii Vasyliovych
Rohatynskyi, Roman Mykhailovych
Гевко, Игорь Богданович
Матвийчук, Анатолий Васильевич
Рогатинский, Роман Михайлович
Бібліографічний опис: Патент 62617 UA, МПК B23B 5/00. Оправка для розточування кільцевих канавок в корпусних деталях [Текст] / Матвійчук Анатолій Васильович, Гевко Ігор Богданович, Рогатинський Роман Михайлович (Україна) - опубл. 15.12.2003.
Patent 62617 UA, MPK B23B 5/00. Mandrel for boring annular grooves in basic parts [Text] / Rohatynskyi Roman Mykhailovych, Matviichuk Anatolii Vasyliovych, Hevko Ihor Bohdanovych (Ukraine) - publ. 15.12.2003.
Патент 62617 UA, МПК B23B 5/00. Оправка для растачивания кольцевых канавок в корпусных деталях [Текст] / Рогатинский Роман Михайлович, Матвийчук Анатолий Васильевич, Гевко Игорь Богданович (Украина) - опубл. 15.12.2003.
Дата публікації: 15-гру-2003
Дата внесення: 24-вер-2014
Теми: B23B 5/00
токарні верстати або пристрої, пристосовані для обробки спеціальних виробів
допоміжні пристрої, спеціально призначені для них
Короткий огляд (реферат): Оправка для розточування кільцевих канавок в корпусних деталях, яка виконана у вигляді хвостовика, який є у взаємодії із втулкою з можливістю осьового переміщення, в нижній частині якої радіально розміщені різці, механізмів відносного осьового переміщення різців і канавок для виходу стружки, яка відрізняється тим, що до нижньої торцевої частини хвостовика шарнірно закріплено шарнірний ромбічний механізм з можливістю переміщення зі зміною форми, при цьому твірними ромбічного механізму є верхні важелі, з’єднані між собою верхніми кінцями, з нижньою торцевою частиною хвостовика - шарнірно, а нижніми кінцями - з верхніми кінцями видовжених важелів, і при цьому утворено ромбічний шарнірний механізм, регулювання величини ромбічного механізму може бути здійснено за допомогою виконання додаткових отворів на видовжених важелях, а на вільних кінцях видовжених важелів, на протилежно розміщених кінцях, шарнірно радіально закріплені різці, причому у нижній частині втулки, над радіальними пазами, напроти двох бокових верхніх шарнірів виконані наскрізні вікна прямокутної форми шириною, більшою від суми товщин важелів, і висотою, більшою від половини ходу хвостовика.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3893
Інші ідентифікатори: 62617
Власник авторського права: ® Матвійчук Анатолій Васильович, Гевко Ігор Богданович, Рогатинський Роман Михайлович
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:2003



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.