Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХимич, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorХимич, Ирина Григоровна-
dc.contributor.authorKhymych, Iryna Grygorivna-
dc.date2014-
dc.date.accessioned2014-06-02T10:50:09Z-
dc.date.available2014-06-02T10:50:09Z-
dc.date.issued2014-05-
dc.identifier.citationХимич І. Краудсорсинг – сучасна фінансово-маркетингова стратегія підприємства [Електронний ресурс] / Ірина Химич // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2014. — Вип. 1 (10). — С. 242-249. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14kihmsp.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3077-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність поняття краудсорсингу, як одного зі способів мобілізації людських ресурсів за допомогою інформаційних технологій з метою вирішення завдань, що стоять перед бізнесом, державою і суспільством в цілому. Досліджено основні види краудсорсингу, а саме: за сферою життя; за типом вирішення задач. Представлено поняття «краудсорсинг», як одного із інноваційних елементів фінансово-маркетингової стратегії підприємства: адже, правильне його застосування здатне значно скоротити витрати (як часові, так і матеріальні), а також знизити ризики і в результаті отримати якісне нове рішення. Подано приклади застосування даного методу провідними компаніями-лідерами на світовому ринку. Обґрунтовано основні переваги застосування краудсорсингу для компаній.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрена сущность понятия краудсорсинга, как одного из способов мобилизации человеческих ресурсов с помощью информационных технологий в целях решения задач, стоящих перед бизнесом, государством и обществом в целом. Исследованы основные виды краудсорсинга, а именно: по сфере жизни; по типу решения задач. Представлены понятие «краудсорсинг» как одного из инновационных элементов финансово-маркетинговой стратегии предприятия: ведь, правильное его применение способно значительно сократить расходы (как временные, так и материальные), а также снизить риски и в результате получить качественно новое решение. Даны примеры применения данного метода ведущими компаниями-лидерами на мировом рынке. Обоснованы основные преимущества применения краудсорсинга для компаний.uk
dc.description.abstractThe essence of crowdsourcing concept as one of the way of human resources mobilization with the help of information technologies, which aim is to solve business, government and society challenges, is described in the article. The basic types of crowdsourcing by the sphere of life and by the way of problem solving are researched. The concept of “crowdsourcing” as оne of the innovative elements of financial and marketing enterprise strategy is presented. This concept can be utilized significantly to reduce costs (both time and material) as well as reduce risks and as a result, to get qualitative new solution. The examples of how this method had being used by leading companies in the world market are shown. The basic benefits for the enterprise of crowdsourcing usage are established.uk
dc.languageen-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 1 (10);-
dc.rights© Socio-Economic Problems and the State-
dc.subjectкраудсорсингuk
dc.subjectвиди краудсорсингуuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectфінансова стратегіяuk
dc.subjectмаркетингові стратегії ринкового лідераuk
dc.subjectлюдино-орієнтовані методи моделюванняuk
dc.subjectконтентuk
dc.subjectкраудфандингuk
dc.subjectcrowdsourcinguk
dc.subjectcrowdsourcing typesuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectfinancial strategyuk
dc.subjectmarket leader marketing strategiesuk
dc.subjectperson-oriented modeling techniquesuk
dc.subjectcontentuk
dc.subjectcrowdfoundinguk
dc.titleКраудсорсинг – сучасна фінансово-маркетингова стратегія підприємстваuk
dc.title.alternativeКраудсорсинг – современная финансово-маркетинговая стратегия предприятияuk
dc.title.alternativeCrowdsourcing is modern finance and marketing enterprise strategyuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопіль, Україна-
dc.subject.udc336uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2014, Випуск 1(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14kihmsp.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.