Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХудзік, Василь-
dc.contributor.authorПаляниця, Віктор Анатолійович-
dc.contributor.authorKhudzik, Vasyl-
dc.contributor.authorPaliyanytsiya, Viktor-
dc.coverage.temporal19-20 грудня 2012 рокуuk
dc.date.accessioned2014-05-16T07:03:23Z-
dc.date.available2014-05-16T07:03:23Z-
dc.date.issued2012-12-19uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2986-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.titleСпоживачі-новатори як рушії придбання товарівuk
dc.title.alternativeConsumers-innovators as rendering-engines of acquisition of commoditiesuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc658.5uk
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2012)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
354.pdf42,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.