Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2365

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorГолда, Андрій Ігорович-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorШульгіна, Людмила Михайлівна-
dc.contributor.authorБерезовська, Оксана Романівна-
dc.contributor.authorМеленчук, Юлія Тарасівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Роман Андрійович-
dc.contributor.authorСерединська, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorSeredynska, Vira Mykolayivnaen
dc.contributor.authorFedorovych, Roman Volodymyrovychen
dc.contributor.authorZagorodna, Olha Myhaylivnaen
dc.contributor.authorKrauze, Olha Igorivnaen
dc.contributor.authorOksentyuk, Bohdana Andriyivnaen
dc.contributor.authorSemenyuk, Svitlana Bogdanivnaen
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana Petrivnaen
dc.contributor.authorGolda, Andriy Igorovychen
dc.contributor.authorMishchuk, Oksana Ivanivnaen
dc.contributor.authorShulgina, Lyudmyla Mykhaylivnaen
dc.contributor.authorBerezovska, Oksana Romanivnaen
dc.contributor.authorMelenchuk, Yulya Tarasivnaen
dc.contributor.authorOksentyuk, Roman Andriyovuchen
dc.contributor.authorSeredynska, Iryna Volodymyrivnaen
dc.date.accessioned2013-06-27T07:57:53Z-
dc.date.available2013-06-27T07:57:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМаркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України : монографія / [О. М. Загородна, В. М. Серединська, Р. В. Федорович та ін.] за ред. проф. Р.В. Федоровича . — Тернопіль. : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013. — 359 с. — ISBN 978-966-305-052-2. — Режим доступу: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2365uk
dc.identifier.isbn978-966-305-052-2-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2365-
dc.descriptionІ. КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ КОНЦЕПЦІЙ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ ПІДПРИЄМСТВА І.1. Загородна Ольга, Серединська Віра, Федорович Роман. Формування товарної політики суб’єкта господарювання 8 І.2. Краузе Ольга. Еволюція наукової думки на проблему формування споживчого попиту І.3. Оксентюк Богдана. Роль екологічного маркетингу у вивченні споживчого попиту І.4. Семенюк Світлана. Сучасна концепція освітнього маркетингу та розвиток інноваційного маркетингу на ринку освітніх послуг ІІ. МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА ТА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ ІІ.1. Бурліцька Оксана. Мерчандайзинг в системі торгового маркетингу ІІ.2. Голда Надія, Голда Андрій. Реклама як механізм залучення інвестицій у туристичний бізнес ІІ.3. Міщук Оксана. Методологія маркетингових досліджень ємності товарного ринку 201 ІІ.4. Шульгіна Людмила. Маркетингові дослідження цінності освітніх послуг як інформаційна база стратегії їх гармонізації з попитом ІІІ. СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ІІІ.1. Березовська Оксана. Лізинг: світова еволюція та його сучасний стан в Україні ІІІ.2. Меленчук Юлія. Роль маркетингового планування в системі планування на підприємстві ІІІ.3. Оксентюк Роман. Особливості застосування стратегії Інтернет- маркетингу при формуванні попиту на товари та послуги на ринках України ІІІ.4. Серединська Ірина. Маркетинг в управлінні за вартістю машинобудівного підприємстваuk
dc.description.abstractМонографія містить наукові дослідження та здобутки авторів з проблем аналізу концепцій формування ринкового попиту, маркетингового інструментарію впливу на поведінку споживача та питань стратегічного управління розвитком підприємств на ринках України. Відповідно характерною особливістю книги є широке використання досвіду, набутого авторами при виконанні науково-дослідної теми ВК 40-12 «Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України» (№ державної реєстрації PK0112U002210). Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, студентів та економістів-практиків.uk
dc.description.abstractA monograph contains scientific researches and achievements of authors from the problems of analysis of conceptions of forming of market demand, marketing tool of influence on the conduct of user and questions of strategic management development of enterprises on the markets of Ukraine. According feature of the book is the extensive using of the experience in carrying out research theme ВК 40-12 «Marketing strategies of creation demand for goods and services the markets of Ukraine» (state registration According the characteristic feature of book is the wide use of experience, gained by the authors at implementation of research theme of VK 40-12 «Marketing strategies of forming demand for goods and services in the markets of Ukraine» (№ state registration PK0112U002210).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectproduct policyuk
dc.subjectінноваційний маркетингuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectспоживчий попитuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectinnovative marketinguk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectconsumer demanduk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectmarket researchuk
dc.subjectplanninguk
dc.titleМаркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках Україниuk
dc.title.alternativeMarketing strategies of forming demand for goods and services in the markets of Ukraineuk
dc.typeBookuk
aaa.yyy.authorGolda, Nadya Mykhaylivnaen
dc.subject.udc658.016uk
dc.subject.bbk65.9(4Укр)291ю31uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора