Otsi


Aktiivsed filtrid:
Alusta uut otsingut
Lisa filter:

Kasuta filtreid otsingu täpsustamiseks


Tulemusi 1-10 10 st(otsiaeg: 0.004 sek).
  • eelmine
  • 1
  • järgmine
Otsitumad objektid:
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Article23-apr-200913-mär-2016Політичний брендинг на УкраїніПлешаков, А.
Article23-apr-200913-mär-2016Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємстваШуран, І.
Article23-apr-200913-mär-2016Бенчмаркетинг як складова успішного розвитку бізнесуВолощук, О.
Article23-apr-200913-mär-2016Ефективність використання маркетингових дослідженьМурована, З.
Article23-apr-200913-mär-2016Комунікаційна політика банківського сектору, як важлива складова маркетингової діяльності у світлі фінансової кризиНикитюк, В.
Article23-apr-200913-mär-2016Вплив факторів збуту та ціни на формування фінансово-економічного стану підприємстваГорохівська, Н.
Article23-apr-200913-mär-2016Інтернет-реклама, як засіб просування товарів на ринокКушнір, О.
Article23-apr-200913-mär-2016Сегментація ринку як метод посилення конкурентних позицій вітчизняних підприємствРибак, Н.
Article23-apr-200913-mär-2016Моделювання маркетингової конкурентної стратегії підприємстваШомоді, І.
Article23-apr-200913-mär-2016Упаковка як засіб передавання знань…Климюк, Я.