Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2017-04-25T09:21:24Z-
dc.date.available2017-04-25T09:21:24Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.citationР. В. Федорович / Методи прогнозування ринкового попиту /Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції "Актуальні проблеми розвитку економіки України в перехідний період до ринку" частина перша Терноппіль 1996р. с. 3-4uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20500-
dc.language.isoukuk
dc.titleМетоди прогнозування ринкового попитуuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільська академія народного господарства м. Тернопільuk
dc.citation.conferenceМіжвузівська науково-практична конференця "Актуальні проблеми розвитку економіки України в перехідний період до ринку" частина перша Терноппіль 1996р. с. 3-4-
dc.coverage.countryUAuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
актуальні проблеми розвитку економіки.docx3,08 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора