Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19983

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.date.accessioned2017-03-24T12:09:56Z-
dc.date.available2017-03-24T12:09:56Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationР. В. Федорович, С. Б. Семенюк / Маркетингове моделювання діяльності підприємств // Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету Випуск 2 (18), 2010 р. с. 150-155uk
dc.identifier.issn2072-6791-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19983-
dc.language.isoukuk
dc.titleМаркетингове моделювання діяльності підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© ПВНЗ «Хмельницький економічний університет», 2005 © Редакція журналу "Наука й економіка, 2005uk
dc.coverage.placenameм. Хмельницький, Хмельницький економічний університетuk
dc.citation.journalTitleНауково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету „Наука й економіка“-
dc.citation.issue2 (18)-
dc.coverage.countryUAuk
Ebben a gyűjteményben:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools