Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19983

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.date.accessioned2017-03-24T12:09:56Z-
dc.date.available2017-03-24T12:09:56Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationР. В. Федорович, С. Б. Семенюк / Маркетингове моделювання діяльності підприємств // Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету Випуск 2 (18), 2010 р. с. 150-155uk
dc.identifier.issn2072-6791-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19983-
dc.language.isoukuk
dc.titleМаркетингове моделювання діяльності підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© ПВНЗ «Хмельницький економічний університет», 2005 © Редакція журналу "Наука й економіка, 2005uk
dc.coverage.placenameм. Хмельницький, Хмельницький економічний університетuk
dc.citation.journalTitleНауково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету „Наука й економіка“-
dc.citation.issue2 (18)-
dc.coverage.countryUAuk
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Nauka_j_ekon_No2(18).docx7,34 MBMicrosoft Word XMLVoir/Ouvrir
Nauka_j_ekon_No2(18).djvu3,8 MBDjVuVoir/Ouvrir
Nauka_j_ekon_No2(18).pdf3,99 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Nauka_j_ekon_No2(18)__COVER.png109,75 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration