Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1864

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorПиняк, Ирина Любомировна-
dc.contributor.authorPinyak, Iryna Lyubomyrivna-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorБурлицкая, Оксана Петровна-
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana Petrivna-
dc.date.accessioned2012-12-06T23:25:49Z-
dc.date.available2012-12-06T23:25:49Z-
dc.date.issued2012-12-
dc.identifier.citationПіняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки [Електронний ресурс] / І. Піняк, О. Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 250-256. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1864-
dc.description.abstractВ статті систематизовано основні підходи до оцінки маркетингових інтелектуальних активів в контексті існуючої концепції управління вартістю підприємства. Зокрема, здійснено спробу представити й класифікувати витрати, пов'язані з формуванням маркетингових інтелектуальних активів. Виявлено основні розрахункові процедури при використання порівняльного та дохідного підходів в оцінці МІА. Запропоновано власне бачення пріоритетності вибору підходів до оцінки окремих маркетингових активів. Виявлено проблемні моменти оцінки маркетингових інтелектуальних активів, що потребують усестороннього та ґрунтовного вивчення та усунення через розробку матриці, яка з'єднала б сфери ключової компетенції підприємства з даними видами активів.uk
dc.description.abstractВ статье систематизированы основные подходы к оценке маркетинговых интеллектуальных активов в контексте существующей концепции управления стоимостью предприятия. В частности, осуществлена попытка представить и классифицировать расходы, связанные с формированием маркетинговых интеллектуальных активов. Выявлены основные расчетные процедуры при использовании сравнительного и доходного подходов в оценке МІА. Предложено собственное видение приоритетности выбора подходов к оценке отдельных маркетинговых активов. Выявлены проблемные моменты оценки маркетинговых интеллектуальных активов, которые нуждаются в всестороннем и основательном изучении и устранении через разработку матрицы, которая соединила бы сферы ключевой компетенции предприятия с данными видами активов.uk
dc.description.abstractMain approaches to intellectual assets estimation in the context of the current conception concerning the company cost management are systematized in the article. The attempt to introduce and classify the expenses dealing with marketing intellectual assets development is made. The essential calculation procedures within comparative and profitable approaches in the intellectual assets estimation are found out. Our vision of the choice priority concerning the approaches to certain marketing assets estimation is proposed. The problems of intellectual assets estimation are detected. They need all-round and deep study and elimination due to the matrix that would connect the spheres of the company key competence and the above-mentioned types of assets.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (7);-
dc.subjectмаркетингові інтелектуальні активиuk
dc.subjectвартістьuk
dc.subjectрепутаціяuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectканали розподілуuk
dc.subjectклієнтські та партнерські активиuk
dc.subjectmarketing intellectual assetsuk
dc.subjectcostuk
dc.subjectreputationuk
dc.subjectbranduk
dc.subjecttrade markuk
dc.subjectchannels of distributionuk
dc.subjectclient and partner assetsuk
dc.titleМаркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінкиuk
dc.title.alternativeМаркетинговые интеллектуальные активы: подходы к оценкеuk
dc.title.alternativeMarketing intellectual assets: some approaches to estimationuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Socio-Economic Problems and the Stateen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 2(7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12pilpdo.pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
12pilpdo.djvu133,52 kBDjVuПереглянути/відкрити
12pilpdo__COVER.png416,1 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.