Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18260
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2016-11-28T03:53:26Z-
dc.date.available2016-11-28T03:53:26Z-
dc.date.issued2016-11-28T03:53:26Z-
dc.identifier.citationПрограма переддипломної практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»: [методичні вказівки] / укл. : О. І. Краузе , Б. А. Оксентюк , Н. Я. Рожко , Р. В. Федорович. – Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2016. – 41 с.-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18260-
dc.descriptionПрограмою встановлено цілі, завдання і зміст переддипломної практики, визначено форми і методи контролю, основні вимоги до складання звіту.uk
dc.description.abstractПереддипломна практика студентів за напрямом підготовки «Маркетинг» є невіддільною складовою навчального процесу, логічним продовженням навчальних курсів, що розглядають питання організації діяльності, технології та управління підприємством та складовою частиною процесу підготовки майбутніх бакалаврів з маркетингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпереддипломна практикаuk
dc.subjectбаза практики та обов’язки сторінuk
dc.subjectпереддипломна практикаuk
dc.subjectструктура та зміст програми практикиuk
dc.titleПрограма переддипломної практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»uk
dc.typeLearning Objectuk
dc.relation.referencesЕкономіка підприємства: Навчальний посібник / Під ред. С.Ф. Покропивного. – К.: Наукова думка, 2000. – 528 с.uk
dc.relation.referencesЗавгородняя А.В. Маркетинговое планирование / А.В. Завгородняя, Д.О. Ямпольская. – С.Пб.: Питер, 2002. – 352 с.uk
dc.relation.referencesЗубовський В.М. Економіка підприємства / В.М. Зубовський. – К.: Укр. фін. Інститут менеджменту та бізнесу, 2001. – 286 с.uk
Koleksiyonlarda Görünür:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Передипломна практ_бакалаври.doc344 kBMicrosoft WordGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları