Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18259
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.date.accessioned2016-11-28T03:47:49Z-
dc.date.available2016-11-28T03:47:49Z-
dc.date.issued2016-11-28T03:47:49Z-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки «Маркетинг»/ укл. : О.І Краузе , В.А. Фалович. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2016. – 37 с.-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18259-
dc.descriptionВажливим етапом підготовки фахівців-бакалаврів є написання курсової роботи в рамках вивчення дисципліни ««Маркетинг промислового підприємства». При виконанні роботи студент повинен продемонструвати рівень теоретичних знань, практичних вмінь та навичок із «Маркетингу промислового підприємства» та комплексу маркетингових дисциплін, з якими студент вже ознайомлений.uk
dc.description.abstractМетодичними вказівками встановлено зміст і послідовність виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства», основні вимоги до її оформлення, критерії оцінювання та рекомендації щодо захисту.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетинг промислового підприємстваuk
dc.subjectструктура, зміст і обсяг курсової роботиuk
dc.subjectмаркетинг промислового підприємстваuk
dc.subjectвимоги до оформлення курсової роботиuk
dc.titleМетодичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки «Маркетинг»uk
dc.typeLearning Objectuk
dc.relation.references1. Крикавський Є., Чухрай Н. Промисловий маркетинг: Підручник. 2-ге вид.- Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004.- 472 с.uk
dc.relation.references2. Пилипчик В.П., Оснач О.Ф., Коваленко Л.П. Промисловий маркетинг. Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 264 с.uk
Koleksiyonlarda Görünür:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Метод курсова МПП.doc270 kBMicrosoft WordGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları