Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1783
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core Alanı | Değer | Dil |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коноваленко, Ігор Володимирович | uk |
dc.contributor.author | Коноваленко, Игорь Владимирович | ru |
dc.contributor.author | Konovalenko, Igor Volodimirovich | en |
dc.date.accessioned | 2012-10-03T12:25:17Z | - |
dc.date.available | 2012-10-03T12:25:17Z | - |
dc.date.issued | 2007-11 | - |
dc.identifier.citation | New Information Technologies in Education for All: State of the Art and Prospects. Proceedings//Edited by Gritsenko V.- Kiev.- 2007. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-02-4538-9 | - |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1783 | - |
dc.description.abstract | У статті описано віртуальне навчальне середовище, що розробляється та впроваджується у Тернопільському державному технічному університеті. Воно містить: систему дистанційного навчання, електронну наукову бібліотеку та WEB-орієнтовану платформу взаємодії. Дистанційне навчання охоплює різні освітні моделі, загальною рисою для яких є те, що студенти і викладачі просторово розділені. За способом подачі навчального матеріалу можна виділити такі моделі дистанційного навчання: модель розподіленого класу, модель самостійного навчання, і модель самостійного навчання в розподіленому класі. У статті розглядаються методологічні аспекти організації цих моделей. | uk |
dc.description.abstract | The article describes the virtual educational environment in Ternopil state technical university. The environment includes: a distance learning system, an electronic library and a WEB-based communication platform. The distance learning supports different models, the general feature of which is spatial separation of tutors and learners. Concerning the presentation of learning material several distance learning models are offered: distributed class model, self-study model and self-study model in distributed class. Methodological issues of these models are considered in the paper. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Ukrainian National Academy of Sciences | uk |
dc.subject | віртуальне навчальне середовище | uk |
dc.subject | ATutor | uk |
dc.title | Віртуальне навчальне середовище у Тернопільському державному технічному університеті | uk |
dc.title.alternative | Virtual educational environment of Ternopil state technical university | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.subject.udc | 681.3 | uk |
dc.subject.udc | 658.56 | - |
Koleksiyonlarda Görünür: | Наукові публікації працівників кафедри автоматизації технологічних процесів та виробництв |
Bu öğenin dosyaları:
Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
---|---|---|---|---|
Konovalenko_I_Virtualne_navchalne_seredovysche_2007.pdf | 485,45 kB | Adobe PDF | Göster/Aç | |
Konovalenko_I_Virtualne_navchalne_seredovysche_2007_.djvu | 2,71 MB | DjVu | Göster/Aç | |
Konovalenko_I_Virtualne_navchalne_seredovysche_2007___COVER.png | 336,32 kB | image/png | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.
Yönetim Araçları