Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16793

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDukhota, A. I.uk
dc.contributor.authorKindrachuk, M. V.uk
dc.contributor.authorLabunets, V. F.uk
dc.contributor.authorДухота, А. И.uk
dc.contributor.authorКиндрачук, М. В.uk
dc.contributor.authorЛабунец, В. Ф.uk
dc.coverage.temporal25-28 вересня 2006 рокуuk
dc.coverage.temporal25-28 September 2006uk
dc.date.accessioned2016-06-05T07:02:25Z-
dc.date.available2016-06-05T07:02:25Z-
dc.date.created2006-09-25uk
dc.date.issued2006-09-25uk
dc.identifier.citationДухота А. И. Влияние фреттинг-коррозии на усталостную прочность титановых сплавов / А. И. Духота, М. В. Киндрачук, В. Ф. Лабунец // Механічна втома металів. Праці 13-го міжнародного колоквіуму (МВМ-2006), 25-28 вересня 2006 року — Т. : ТДТУ, 2006 — С. 243-250. — (Розвиток втомних тріщин із урахуванням впливу корозійного середовища, температури, виду навантаження та інших факторів).uk
dc.identifier.isbn966-305-027-6uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16793-
dc.description.abstractThe results of the executed researches of BT1-0, OT4, BT8, BT3-1 titanium alloys fretting-fatigue strength was represented. Influence of vibro–contact loading parameters, nature of the attended materials, level of initial strength and structure of alloys on the degree of their fatigue strength reduction under the action of fretting-corrosion was showed. Directions of the titanium alloys fretting-fatigue further researches was determined.uk
dc.format.extent243-250uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherТДТУuk
dc.publisherTDTUuk
dc.relation.ispartofⅩⅢ міжнародний колоквіум „Механічна втома металів“uk
dc.relation.ispartofⅩⅢ Internation Colloquium "Mechanical fatigue of metals"uk
dc.titleВлияние фреттинг-коррозии на усталостную прочность титановых сплавовuk
dc.title.alternativeThe influence of fretting-corrosion on the fatigue strength of titanium alloysuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages8uk
dc.relation.references1. Радомисельский И.Д., Манукян Н.Н. Антифрикционные материалы на основе титана // Порошковая металлургия, 1984. – № 1. – С.80-90.uk
dc.relation.references2. Состояние и перспективы использования антифрикционных покрытий на титановых сплавах / А.Ф. Аксенов, И.Е. Полищук, Э.А. Кульгавый, А.С. Синьковский // Трение и износ, 1982.- Т.3, № 3. – С. 422-427.uk
dc.relation.references3. Трофимов В.А., Белецкий В.М. Обеспечение надежности и долговечности подвижных сочленений шасси, выполняемых из титановых сплавов технологическими методами // Технологические системы, 2002. – № 5. – СС. 56-65.uk
dc.relation.references4. Голего Н.Л., Алебьев А.Я., Щевеля В.В. Фреттинг-коррозия металлов. – К.: Техніка, 1974. – 268 с.uk
dc.relation.references5. Малишкин В.В., Ходак Н.А., Дмитренко В.В., Лубяный В.В. Повышение сроков эксплуатации деталей авиационной техники путем восстановления размеров их геометрической формы и упрочнения газотермическим напылением жаростойкими покрытиями / В сб. трудов IV Международной научно-технической конференции АВИА-2002, К.: НАУ, 23-25 апреля, 2002. – том. 1. – С. 31.101-31.103.uk
dc.relation.references6. Уотерхауз Р.Ф. Фреттинг-коррозия. – Ленинград: Машиностроение, 1976.- 270с.uk
dc.relation.references7. Кулагин Н.С., Духота А.И., Свечников В.Л. Фрактографические особенности и диагностические признаки усталостных изломов, инициированных фреттингом / В сб. Перспективные методы восстановления деталей и узлов авиационной техники. – К.: КИИГА, 1989. – С. 24-28.uk
dc.relation.references8. Петухов А.Н. Усталостная прочность металлов и элементов конструкции в условиях контактной коррозии трения / Проблемы прочности, 1972. – № 2. – С. 99-103.uk
dc.relation.references9. Голего Н.Л. Схватывание в машинах и методы его устранения. – К.: Техніка, 1966. – 230 с.uk
dc.relation.references10. Костецкий Б.И., Носовений И.Г. Процесс схватывания металлов и критерии его интенсивности / В сб.: Проблемы трения и изнашивания, 1972. – Вып. 2. – С. 74-77.uk
dc.relation.references11. Степанов В.Н., Терентьев В.Ф. Влияние природы контактирующих металлов на циклическую прочность титанового сплава АТ-3 в условиях фреттинг-коррозии. – Физ. Хим. механика материалов, 1968. – № 1. – С. 90-92.uk
dc.relation.references12. Влияние структуры сплава ВТ3-1 на циклическую трещиностойкость / Вассерман Н.Н., Катков А.Ф., Томский В.С., Шишкина М.М.. – Физ.хим.механика материалов, 1982. – том 18. – № 4. – С. 92-94.uk
dc.relation.referencesen1. Radomiselskii I.D., Manukian N.N. Antifriktsionnye materialy na osnove titana, Poroshkovaia metallurhiia, 1984, No 1, P.80-90.uk
dc.relation.referencesen2. Sostoianie i perspektivy ispolzovaniia antifriktsionnykh pokrytii na titanovykh splavakh, A.F. Aksenov, I.E. Polishchuk, E.A. Kulhavyi, A.S. Sinkovskii, Trenie i iznos, 1982, V.3, No 3, P. 422-427.uk
dc.relation.referencesen3. Trofimov V.A., Beletskii V.M. Obespechenie nadezhnosti i dolhovechnosti podvizhnykh sochlenenii shassi, vypolniaemykh iz titanovykh splavov tekhnolohicheskimi metodami, Tekhnolohicheskie sistemy, 2002, No 5, SS. 56-65.uk
dc.relation.referencesen4. Holeho N.L., Alebev A.Ya., Shchevelia V.V. Frettynh-korrozyia metallov, K., Tekhnika, 1974, 268 p.uk
dc.relation.referencesen5. Malishkin V.V., Khodak N.A., Dmitrenko V.V., Lubianyi V.V. Povyshenie srokov ekspluatatsii detalei aviatsionnoi tekhniki putem vosstanovleniia razmerov ikh heometricheskoi formy i uprochneniia hazotermicheskim napyleniem zharostoikimi pokrytiiami, V sb. trudov IV Mezhdunarodnoi nauchno-tekhnicheskoi konferentsii AVIA-2002, K., NAU, 23-25 aprelia, 2002, tom. 1, P. 31.101-31.103.uk
dc.relation.referencesen6. Uoterkhauz R.F. Frettinh-korroziia, Leninhrad: Mashinostroenie, 1976, 270p.uk
dc.relation.referencesen7. Kulahin N.S., Dukhota A.I., Svechnikov V.L. Fraktohraficheskie osobennosti i diahnosticheskie priznaki ustalostnykh izlomov, initsiirovannykh frettinhom, V sb. Perspektivnye metody vosstanovleniia detalei i uzlov aviatsionnoi tekhniki, K., KIIHA, 1989, P. 24-28.uk
dc.relation.referencesen8. Petukhov A.N. Ustalostnaia prochnost metallov i elementov konstruktsii v usloviiakh kontaktnoi korrozii treniia, Problemy prochnosti, 1972, No 2, P. 99-103.uk
dc.relation.referencesen9. Holeho N.L. Skhvatyvanie v mashinakh i metody eho ustraneniia, K., Tekhnika, 1966, 230 p.uk
dc.relation.referencesen10. Kostetskii B.I., Nosovenii I.H. Protsess skhvatyvaniia metallov i kriterii eho intensivnosti, V sb., Problemy treniia i iznashivaniia, 1972, Iss. 2, P. 74-77.uk
dc.relation.referencesen11. Stepanov V.N., Terentev V.F. Vliianie prirody kontaktiruiushchikh metallov na tsiklicheskuiu prochnost titanovoho splava AT-3 v usloviiakh frettinh-korrozii, Fiz. Khim. mekhanika materialov, 1968, No 1, P. 90-92.uk
dc.relation.referencesen12. Vliianie struktury splava VT3-1 na tsiklicheskuiu treshchinostoikost, Vasserman N.N., Katkov A.F., Tomskii V.S., Shishkina M.M., Fiz.khim.mekhanika materialov, 1982, V. 18, No 4, P. 92-94.uk
dc.identifier.citationenDukhota A. I., Kindrachuk M. V., Labunets V. F. (2006) Vliianie frettinh-korrozii na ustalostnuiu prochnost titanovykh splavov [The influence of fretting-corrosion on the fatigue strength of titanium alloys]. Mechanical Fatigue of Metals: Proceeding of the 13-th International Colloquium (MFM) (Tern., 25-28 September 2006), pp. 243-250 [in Russian].uk
dc.contributor.affiliationНациональный авиационный университет, Украинаuk
dc.citation.journalTitleⅩⅢ міжнародний колоквіум „Механічна втома металів“uk
dc.citation.spage243uk
dc.citation.epage250uk
dc.citation.conference13-ий міжнародний колоквіум (МВМ-2006) „Механічна втома металів“uk
Розташовується у зібраннях:13-ий міжнародний колоквіум (МВМ-2006) „Механічна втома металів“ (2006)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.