Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 101-125 зі 125 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article26-кві-201624-тра-2016Брендинг як високоефективна технологія завоювання і утримування споживачаВенгер, Юлія; Venger, Yuliia
Article26-кві-201624-тра-2016Банерна реклама як інструмент просування в ІнтернетКопач, Богдан; Kopach, Bogdan
Article26-кві-201624-тра-2016Інформаційна війна в маркетингуБурліцька, Алла; Burlitska, Alla
Article26-кві-201624-тра-2016Огляд ринку спирту в УкраїніГнатів, Андрій; Gnativ, Andrew
Article26-кві-201624-тра-2016Дослідження маркетингових перспектив вітчизняної пивоварної промисловостіЛюбунь, Василь; Lubun, Vasil
Article26-кві-201624-тра-2016Удосконалення просування товарів на внутрішньому ринку за допомогою інтернет-технологійМанявська, Маріанна; Maniavska, Marianna
Article26-кві-201624-тра-2016Використання результатів ділової оцінки в системі розвитку персоналуГелетюк, Віталій; Heletyuk, Vitaly
Article26-кві-201624-тра-2016Сучасні підходи до організації та управління процесами постачанняГула, Наталія; Hula, Nataliya
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз кон’юнктури ринку консалтингових послугСпільник, І.; Spylnyk, I.
Article26-кві-201624-тра-2016Організація оплати праці на малому підприємстві: стан, ефективність ташляхи покращенняДробович, Марія; Drobovych, Marija
Article26-кві-201624-тра-2016Маркетингові методи управління масовою свідомістюБабій, Юрій; Babiy, Yuriy
Article26-кві-201624-тра-2016Бенчмаркінг як метод дослідження конкурентних перевагМищишин, Петро; Myschyshyn, Petro
Article26-кві-201624-тра-2016Управління персоналом та інноваційні аспекти діяльності підприємстваБабій, Мар’яна; Babiy, Mariana
Article26-кві-201624-тра-2016Рівень освіти як індикатор добробуту суспільстваПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Бенчмаркінг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваМавдюк, Іван; Mavdiuk, Ivan
Article26-кві-201624-тра-2016Формування товарної політикиГригус, Тетяна; Hruhys, Tetyana
Article26-кві-201624-тра-2016Сервісне обслуговування в системі маркетингових комунікаційСокальська, Ірина; Sokalska, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Роль реклами в сучасній економіціГалушка, Сергій; Голда, Надія Михайлівна; Galushka, Sergey; Golda, Nadiya
Article26-кві-201624-тра-2016Інноваційні підходи до управління персоналом на сучасних підприємствахЮрик, Наталія Євгенівна; Котовська, Ірина Василівна; Yuryk, Natalia; Kotovska, Irina
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначенняФалович, Володимир Андрійович; Горбань, Сніжана; Falovych, Volodymyr; Gorban, Snezana
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості сучасного управління збутовою діяльністю в системі маркетингу підприємстваПритуляк, Марія; Prytulyak, Maria
Article26-кві-201624-тра-2016Маркетинг інвестиційного ринкуГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article26-кві-201624-тра-2016Концепція маркетинг-мікс (4P, 5P, 7P)Сямро, Мирон; Syamro, Myron
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз основних показників використання робочого часу на підприємствіХома, Оксана; Khoma, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Комунікаційні функції мерчандайзингуПанас, Андрій; Panas, Andriy
Результати 101-125 зі 125 (час пошуку: 0.008 секунди).