Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorБорисова, Татьяна Михайловна-
dc.contributor.authorBorisova, Tetyana Myhaylivna-
dc.contributor.authorБриндзя, Зіновій Федорович-
dc.contributor.authorБрындзя, Зиновий Федорович-
dc.contributor.authorBryndzya, Zinoviy Fedorovych-
dc.date.accessioned2011-12-02T11:38:02Z-
dc.date.available2011-12-02T11:38:02Z-
dc.date.issued2011-11-10-
dc.identifier.citationБорисова Т. Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань [Електронний ресурс] / Т. Борисова, З. Бриндзя // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11btmvmz.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497-
dc.description.abstractРозглянуто особливості використання економіко-математичних методів при виконанні маркетингових завдань. Наведено приклади використання нечітко-множинного оцінювання, кластерного аналізу та імітаційного моделювання в маркетингу.uk
dc.description.abstractActuality of using of some economic-mathematical methods at the decision of marketing tasks is considered in the article. The examples of using of fuzzy evaluation, cluster analysis and imitation modelling in marketing are presented here.uk
dc.description.abstractРассмотрены особенности использования ряда экономико-математических методов при решении маркетинговых заданий. Приведены примеры использования нечетко-множественного оценивания, кластерного анализа и имитационного моделирования в маркетинге.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (5);-
dc.subjectнечіткі моделіuk
dc.subjectкластерний аналізuk
dc.subjectімітаційне моделюванняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectризикuk
dc.subjectпотенціал маркетингуuk
dc.titleВикористання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завданьuk
dc.title.alternativeИспользования нечетких и имитационных моделей и кластерного анализа при решении маркетинговых задачuk
dc.title.alternativeUsing of fuzzy and imitation models and cluster analysis for decision of marketing tasksuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk
Appears in Collections:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11btmvmz.pdf249,2 kBAdobe PDFView/Open
11btmvmz.djvu139,57 kBDjVuView/Open
11btmvmz__COVER.png384,46 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.