Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14874

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorГолда, Ю.uk
dc.coverage.temporal17-18 квітня 2008 рокуuk
dc.coverage.temporal17-18 April 2008uk
dc.date.accessioned2016-03-21T16:03:42Z-
dc.date.available2016-03-21T16:03:42Z-
dc.date.created2008-04-17uk
dc.date.issued2008-04-17uk
dc.identifier.citationГолда Ю. Реклама як механізм формування потреб / Голда Ю. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 75. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14874-
dc.format.extent75uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofЗбірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.titleРеклама як механізм формування потребuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc658.8.013uk
dc.identifier.citationenHolda Iu. (2008) Reklama yak mekhanizm formuvannia potreb. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 75 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleЗбірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.citation.volume2uk
dc.citation.spage75uk
dc.citation.epage75uk
dc.citation.conferenceВсеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
Koleksiyonlarda Görünür:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.