Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14147

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorШомоді, І.uk
dc.coverage.temporal23-24 квітня 2009 рокуuk
dc.coverage.temporal23-24 April 2009uk
dc.date.accessioned2016-03-13T01:22:37Z-
dc.date.available2016-03-13T01:22:37Z-
dc.date.created2009-04-23uk
dc.date.issued2009-04-23uk
dc.identifier.citationШомоді І. Моделювання маркетингової конкурентної стратегії підприємства / Шомоді І. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 253. — (Економіка, менеджмент, фінанси).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14147-
dc.format.extent253uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.titleМоделювання маркетингової конкурентної стратегії підприємстваuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc339.138uk
dc.identifier.citationenShomodi I. (2009) Modeliuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 253 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.citation.volume2uk
dc.citation.spage253uk
dc.citation.epage253uk
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
Collection(s) :Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.