Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13984

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorВойчук, О.uk
dc.coverage.temporal23-24 квітня 2009 рокуuk
dc.coverage.temporal23-24 April 2009uk
dc.date.accessioned2016-03-13T01:02:09Z-
dc.date.available2016-03-13T01:02:09Z-
dc.date.created2009-04-23uk
dc.date.issued2009-04-23uk
dc.identifier.citationВойчук О. Маркетинговий механізм формування стратегій підприємства / Войчук О. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 90. — (Економіка, менеджмент, фінанси).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13984-
dc.format.extent90uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.titleМаркетинговий механізм формування стратегій підприємстваuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc621.326uk
dc.identifier.citationenVoichuk O. (2009) Marketynhovyi mekhanizm formuvannia stratehii pidpryiemstva. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 90 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.citation.volume2uk
dc.citation.spage90uk
dc.citation.epage90uk
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
Ebben a gyűjteményben:Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!