Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorЯремчук, Ігор-
dc.contributor.authorYaremchuck, Igor-
dc.date.accessioned2011-06-08T13:09:53Z-
dc.date.available2011-06-08T13:09:53Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationІгор Яремчук. Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста / Ігор Яремчук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 137 – 138.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267-
dc.description.abstractОписано маркетингове управління територіями, можливості та загрози його використання, проблеми і перспективи використання маркетингу в управлінні містомuk
dc.description.abstractA marketing management of the areas, opportunities and threats of its use, problems and prospects of marketing management in the city were describeduk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectтериторіальний маркетингuk
dc.subjectterritorial marketinguk
dc.subjectмаркетингові концепції-
dc.subjectмаркетингове управління-
dc.subjectmarketing concepts-
dc.subjectmarketing management-
dc.titleЗастосування маркетингової концепції в управлінні розвитком містаuk
dc.title.alternativeApplication of the marketing concept in the city development-
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.138uk
dc.subject.udc368.021-
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
JAremchuk_I_.djvu14,47 kBDjVuGöster/Aç
JAremchuk_I_.pdf83,04 kBAdobe PDFGöster/Aç
JAremchuk_I___COVER.png171,01 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.